24.3.13

ניחוחות של אביב


כאן ספרתי לכם על ניחוחות החורף מבית שסטוביץ', וכעת הגיע תורם של ניחוחות האביב. בימים אלו שסטוביץ משיקה מספר בשמים חדשים אשר נוצרו על ידי בתי האופנה המובילים בעולם בהשראת קולקציות האביב של קווי ה"מוכן ללבישה" (Prêt-à-porter) שלהם.

הבושם הראשון והאהוב עלי ביותר הוא See By Chloé. מעבר להיותו של מותג זה האהוב עלי בגזרת התיקים, הוא הצליח להתחבב עלי גם בתחום הבשמים. מדובר בבושם צעיר, שובב וקליל אשר אינו מכביד במתיקותו (אני ממש, אבל ממש לא אוהבת בשמים מתוקים). הוא באמת בעל ריח מאד מיוחד, שאינו דומה לאף בושם אחר בעיני. 


Pleats Please הוא החידוש מבית איסי מיאקי. בקבוקו של הבושם נראה שונה לגמרי מהבקבוקונים של הבשמים האחרים של המותג, הוא עוצב בהשראת בד הקפלים האייקוני של איסי מיאקי שעורר מהומה בעולם האופנה לפני כשני עשורים. ניחוחו של הבושם הוא ניחוח זר הפרחים הקליל עם נגיעות של נאשי, אפונה ריחנית, וניל, פצ'ולי, אדמונית והאינדול. למען האמת ריחו של הבושם נעים, אך מעט מתוק עבורי.


Flash  מבית Jimmy Choo – בושם חדש למותג הנעליים הכי נשחק ביקום. כמו הנעליים של בית האופנה, כך גם הבושם מאד מיני ופרובוקטיבי המבוסס על תווי זרי פריחה לבנה. טו מאץ' מיניות פור מי לצערי.

הבושם La Petite Robe Noire  - הוא בעצם התרגום של בית האופנה גרלן לשמלה השחורה הקטנה שכולנו מכירים ואריזתו עוצבה בהתאם. מדובר בניחוח מאד נשי על בסיס ורדים, יסמין ופריחת התפוז. לבושם הזה התחבב עלי הרבה פחות מהאחרים, ריחו כבד מדי לטעמי.

Wishes & Dreams מבית BEBE – די הופתעתי לגלות כי המותג משיק גם בשמים והופתעתי עוד יותר כאשר בניגוד למצופה לבושם התגלה ריח עדין וקליל ולא מתקתק וכבד. מדובר בניחוח סקסי ומתפרץ על בסיס פצ'ולי, ברגמוט תפוזי והסאנדלווד. 

גם בגזרת הגברים שסטוביץ' משיקה שני בשמים חדשים – את Le Beau Male המרענן מבית ז'אן פול גוטייה ואת Man Extreme בעל הארומה ההדרית מבית בולגרי.



מספר תמונות מאירוע השקה עצמו:
מבחן הטעימות
  אני וחברתי הנאמנה תמר


אז החלטנו להשתעשע מעט עם ורד המקסימה 

אני לובשת:
סוודר – מנגו
חצאית טופשופ
נעליים – ניין ווסט
שרשרת – מדרום אפריקה  

Sweater - Mango
Skirt - Topshop
Shoes - Nine West
Necklace - South Africa

אגב, אם כבר בעונות החמות עסקינן (כאילו שבאמת יש הבדל בין האביב לקיץ בארצנו), רק שתדעו שביונסה הולכת להוביל את קמפיין הקיץ של H&M בתור "מיסיס קרטר" (במסגרת סיבוב ההופעות העולמי שלה). מצפה בקוצר רוח לראות את הקמפיין בכיכובה!

נשיקות,
יאנה




4 תגובות:

  1. איזה כיף היה לפגוש אותך ולהשתעשע :-)
    אני דווקא אהבתי מאוד את האיסי מיאקי (חובבת בשמים מתוקים אנוכי...)
    נשיקות מתוקה וחג שמח <3

    השבמחק