5.4.13

Meeting with Neta

אתם כבר יודעים על אהבתי למוצרי האיפור של מאק. בעיני מדובר באחד המותגים האיכותיים והטרנדיים ביותר בשוק האיפור כיום. אפרופו טרנדיים, בשבוע שעבר הוזמנתי למפגש עם נטע סקלי, המאפרת הראשית של מאק שלא מזמן חזרה ממספר שבועות האופנה בעולם וחלקה איתנו את חוויותיה. נטע, הכל כך מקסימה וכריזמטית, לגמרי הצליחה לרתק את כל המוזמנות עם סיפוריה. מלבד חוויותיה האישיות בתור המאפרת מן המניין בתצוגות הכי נחשקות בשבוע האופנה בפריז וביוהנסבורג, נטע הציגה בפנינו גם את הטרנדים החמים ביותר כיום בעולם האיפור, כאשר אחד מהם הוא המראה הרטוב, דווקא בעפעפיים:

מה דעתכם על זה?

בנוסף, הוצגו בפנינו המוצרים שהם ה"Must Have" על פי מאק לקיץ הקרוב:
Prep+Prime BB Beauty Balm Compact SPF 30 - מדובר כאן בפיימר קרמי כמעט שקוף, בעל מסנני קרינה ואבקת פנינה גרוסה (!). נשמע לא רע בכלל! (עוד לא ניסיתי, מבטיחה לעדכן כשאנסה).



המוצר השני הוא עפרון הגבות Eye Brows שאמור ליצור מראה גבות טבעי. בתור בעלת גבות דלילות למדי, המוצר הזה הוא באמת מאסט האב בתיק האיפור שלי (למרות שאני לא כל כך מקפידה על זה. חייבת להתחיל!).


ולבינתיים, מספר תמונות מהאירוע:




את האאוטפיט להשקה בניתי סביב החצאית הזו של American Apparel, דיירת ותיקה בארוני. משום מה, נורא התחשק לי ללבוש משהו קצר ושובב, לשם שינוי. לחצאית צרפתי את אחת מחולצות הג׳ינס שברשותי וברגע האחרון נוספו גם המגפונים הישנים שנקנו לפני מספר שנים בפריז. הם אינם עשויים עור ונקנו ברשת שלא בדיוק מתמחה בנעליים (Pimkie), אבל להפתעתי מדובר בזוג מוצלח ואיכותי שמשמש אותי כבר שנים. לכן, ממליצה לכם בחום לא לדלג על סניפי הרשת בטיול הבא שלכם לחול. הברקות אופנתיות לא תמצאו שם, אבל כמה פריטים נחמדים במחירים לא יקרים - בהחלט כן.
אז יאללה, טוסו לחו״ל! :)

נשיקות, 

יאנה

10 תגובות:

  1. אנונימי5.4.2013, 20:50

    יש לך רגליים מהממות! לאב יו!

    השבמחק
  2. the food looks delicious and you are so cute!

    LA By Diana Live Magazine

    השבמחק
  3. אחלה פוסט!
    אני התחלתי לחבב את מאק רק לא מזמן, ולעיפרון גבות שציינת ממש התמכרתי, ב3 חודשים האחרונים קניתי 3 כאלה, הוא נגמר כ"כ מהר לצערי.. מזל שאני פה בלונדון קונה אותו ב20% פחות ממה שהוא עולה בישראל..
    והפריימר גם נשמע סוף, תעדכני כשתתחילי להשתמש, אולי זה יתן לי השראה :)

    השבמחק
  4. המראה הרטוב מקסים בעיניי, איך משיגים את האפקט? זו צללית מיוחדת?

    השבמחק
  5. האוכל עשה אותי רעבה מאוד!! ניראה טואוב!
    בנוסף אני נורא נורא אהבתי את התיק שלך,מאיפה הוא?

    השבמחק