3.7.13

מוצר השנה 2013


מוצר השנה 2013
ב-27.5 נערך אירוע קהילת מוצר השנה, במסגרתו הוצגו בפני הבלוגרים ומובילי דעת קהל המוצרים אשר זכו בתואר "מוצר השנה 2013" בקטגוריות השונות. חשוב לציין, כי מדובר כאן בפרס על חדשנות על פי בחירת הצרכנים, אשר ניסו בעצמם את המוצרים. המוצרים אשר קבלו את הדירוג הגבוה ביותר בסקר הצרכנים הנרחב של חברת TNS, זכו בתואר מוצר השנה. מוצרים כאלו יקבלו בולטות על המדפים ויחסי ציבור מוגברים, כאות הוקרה על תרומתם ותועלתם לצרכן.
באירוע קבלתי להתנסות תיק עם חלק מהזוכים בקטגוריות השונות, וכאן אסקור את אלו השייכים לקטגוריית הקוסמטיקה והטיפוח.


Clinique Chubby Stick & Chubby Stick Intense
עד שניסיתי בעצמי את הצ'אבי סטיק, לא הבנתי לגמרי על מה המהומה ולמה הוא זכה בתואר "מוצר השנה" של שנת 2013 ונחשב למוצר השפתיים הנמכר ביותר של קליניק. מדובר בשפתון באריזה דמוית עפרון שאמורה להיות נוחה לשימוש ולהעניק לחות. תחילה הושק Chubby Stick הרגיל ולאחריו  Chubby Stick Intense, כאשר ההבדל בין שני המוצרים הוא בכך שצ'אבי סטיק הרגיל הוא עדין יותר ו-Intense בעל צבע עמוק ועז יותר. בדרך כלל, אני נוהגת למרוח שפתון לחות רגיל על השפתיים לפני שאני מורחת את השפתון הצבעוני. במקרה הזה, לא היה בהישג ידי שפתון לחות רגיל, אז מרחתי את הצ'אבי סטיק ישירות על השפתיים בציפייה למראה מזעזע של שפתיים סדוקות ויבשות ושפתון בצבע עז שרק מדגיש את זה יותר. להפתעתי קרה בדיוק ההפך. השפתון דווקא מלחח מאד ומטפח את השפתיים, מחליק אותן ומרקמו מאד נעים ולא כבד. השימוש בו כל כך נוח, עקב האריזה המיוחדת שבזכותה ניתן פשוט "לצייר" על השפתיים. בינתיים מדובר בהתמכרות קשה!




 Clinique Even Better Eyes Dark Circle Corrector
תכשיר לטיפול בעיגולים השחורים סביב העיניים. הקרם אמור להבהיר את הכהויות סביב העיניים ולהעניק לחות. התכשיר מגיע באריזה של 10 מ"ל בלבד, עם פית מתכת מיוחדת, כאשר בעזרתה מעסים את האזור כולו. בקליניק מבטיחים כי תוך חודש וחצי העיגולים השחורים מתחת לעיניים אמורים להעלם. בינתיים רק התחלתי להשתמש בו ואני מאד מרוצה. ניסיתי אותו תחילה בערב, לפני השינה. הקרם הרגיש לי יחסית שומני ודי פחדתי להשמש בו בבוקר (לפני הנחת הקונסילר). בסופו של דבר נתתי לו צ'אנס והתוצאה היתה נהדרת. הקונסילר נמרח היטב מעל הקרם. במהלך היום לא נראו סימני שומניות, הקונסילר היה נראה טוב מתמיד. העור סביב העיניים נראה רענון וזוהר מתמיד. מעניין מה יקרה בעוד חודשיים :) מומלץ בחום!




 Revlon ColorStay Makeup
המייק אפ החדש של רבלון מבטיח עמידות וכיסוי מושלם. המייק אפ אמור לספק לנו מריחה נוחה וקלילה ללא תחושת המסיכה. למוצר שלוש גרסאות המותאמות לסוגי העור השונים, כולל ההגנה מהשמש. הוא מגיע ב-13 גוונים, מהבהירים ביותר, דרך הורודים והצהובים ועד הגוון הכהה ביותר – על מנת לתת מענה לכל גווני העור. קבלתי להתנסות אריזת נסיעה של המייק אפ המכילה 15 מ"ל. לצערי, הצבע שקבלתי לא תאם את גוון עורי (מעט בהיר מדי) ולכן נמנע ממני לבדוק את עמידותו לאורך היום. עם זאת, מריחתו נוחה ונעימה והוא ממש כמו קרם לחות, מיד מתמזג עם העור. המייק אפ עצמו לגמרי בלתי נראה ולא מורגש על העור, אך גורם לו להראות חלק ואחיד יותר. פתרון מושלם לאוהבות המראה הטבעי והקליל. מוצר מעולה!





 L'oreal Revitalift Laser X3 
המוצר מיועד לטיפול בקמטים ואמור לפעול בדומה לטיפול בלייזר. הקרם מבטיח לנו גם מתיחה ומיצוק העור. למען האמת, לא השתמשתי בעצמי במוצר, כי אני מאמינה שעדיין מוקדם לי. לא שאין לי קמטים (בכל זאת, כבר לא ילדה), אבל זהו עדיין לא הזמן להשתמש במוצרים אינטנסיביים כל כך ולהכביד על העור. הקרם עבר לידיה של אמי שהביעה שביעות רצון ממנו. כמובן, שעורה לא הפך בין לילה להיות מתוח כמו זה של ילדה בת 20, אך היא טוענת שהוא נעים, נספג במהירות וגורם לאיזושהי תחושת מיצוק קלה ונעימה. ייתכן ובעוד מספר חודשים תתחילו לחשוב בטעות שהיא אחותי...





ספריי לייבוש לק של Life
מייבש לק שמגיע בצורת ספריי ואמור לייבש במהירות את הלק ע"י ריסוס קל. מוצר גאוני לחסרות סבלנות כמוני, שלא מצליחות לשבת ולו דקה ללא מעש ולהמתין עד שהלק יתייבש. גם מייבשי הלקים הרגילים לא עוזרים לי במיוחד, כיוון שגם אותם צריך למרוח על לק כמעט יבש, על מנת לא ליצור עוגת שכבות שלא תתייבש עד למחרת. ניסיתי את הספריי על הלק הכי מעצבן שקיים אצלי באוסף, ממנו מרחתי שלוש שכבות עבות על הציפורניים. המוצר עשה יופי של עבודה וייבש לי את הלק תוך דקות ספורות. מה גם שפעולת ההתזה ממש כייפית כשלעצמה. מוצר מדהים, בוודאות אחזור לרכוש אותו בעתיד.




שמפו לשיער רגיל מסדרת Natural Care של ד"ר פישר
המוצרים בסדרת Natural Care משלבים בתוכם מרכיבים מצמחי המרפא וטכנולוגיות מדעיות מתקדמות. קבלתי להתנסות את השמפו לשיער רגיל בריח ורדים וחלב רימונים. למען האמת, את השמפו אני מכירה עוד מהבית. הורי משתמשים בו על בסיס קבוע וגם אני, בעת הביקורים אצלם. אמי טוענת שמוצרי הסדרה מצוינים לבעלות עור רגיש כמוה, הם עדינים ומרגיעים. תחילה, ניחוחו של השמפו לא נשמע לי מפתה במיוחד, משהו לא עבד לי בשילוב בין הורדים לחלב רימונים (כששניהם בנפרד גם לא הכי קורצים לי), אבל בפועל התברר שמדובר בריח די עדין ולא דומיננטי מדי. קשה לי לעמוד על סגולותיו, כיוון שאני נוהגת להשתמש במסיכה מזינה או קונדישנר לאחר השימוש בשמפו. אבל אמא אוהבת.



מקווה שהייתי יעילה עבורכם,

נשיקות,

יאנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה