22.7.13

!ט"ו באב שמח

לכבוד ט"ו באב הוזמנתי ע"י רשת הניו פארם להגיע אל סניף תל ברוך, למטרת איפור מקצועי ע"י מאפר הבית  עופר לוין המקסים. ההשראה למראה אותו עופר יצר עבורי, היתה למעשה הפנטזיה הרומנטית שלי, שקשורה לעיר האורות פריז (בנלי משהו, אני יודעת).
בקרתי לראשונה בעיר לפני כמספר שנים ומיד התאהבתי. התאהבתי בהכל – בארכיטקטורה המרהיבה, במוזיאונים המרתקים, בבתי הקפה השקטים ובאווירה הנינוחה. זה היה טיול משפחתי ובאחד מן הימים יצאנו אל השייט בנהר הסן. שטנו לנו לצלילי השאנסון הצרפתי וצפינו בהמוני צעירים שבילו על גדות הנהר. חלקם רקדו ריקודים לטיניים בקבוצה גדולה, אחרים השתזפו או קראו ספר, והזוגות פשוט ישבו מחובקים. האווירה ששררה במקום היתה כל כך רומנטית וקסומה שהחלטתי שאני חייבת לחזור לשם עם בחיר לבי לעתיד. מאז בקרתי בהמון מקומות אחרים בעולם ואף בפריז עצמה, אך השיט הזה בסן עדיין נשאר אצלי בגדר הפנטזיה הרומנטית...
חשוב לציין, כי האיפור כולו הורכב ממוצרי Mass Market בעלי המחירים הנוחים והנגישים לכל אחת מאיתנו. בניו פארם טוענים כי ניתן ליצור מראה של מיליון דולר גם בעזרת מוצרי האיפור הלא יקרים והשווים לכל כיס. 
העבודה והתוצאה לפניכם:
אני לפני
אופס, אני בלי איפור
עופר בפעולה

התוצאה

אני ואמן
המוצרים בהם עופר עשה שימוש:
פודרה BB מדיום L'oreal
צללית בודדת קרליין מס' 04
איילינר שחור קרליין
איליינר סגול טוש קרליין
צללית שחורה קרליין מס' 01
סומק מס' 11 L'oreal
תוחם שפתיים ג'ייד מס'614
שפתון מס' 370 L'oreal
מסקרה שחורה קרליין - לה דיווה
מסקרה סגולה ג'ייד לאש דיזיין



ט"ו באב שמח!

יאנה

7 תגובות:

  1. fabolous and romantic dress...
    I love this make up...the eyes are beautiful and deep
    xoxo
    happy start of week

    השבמחק
  2. אני כ"כ אוהבת את השמלה הזאת והאיפור יצא מהמם!

    השבמחק
    תשובות
    1. השמלה הזו וינטאג'ית מדי עבורי :)
      אבל היתה אמורה להתאים ללוק הרומנטי!
      תודה!

      מחק
  3. את יפה עם ובלי איפור !

    נשיקות
    Ferisafashion.com

    השבמחק
  4. את יפה עם ובלי איפור !

    Ferisafashion.com

    השבמחק