28.7.13

משקפופרית


כן,  אני משקפופרית!

 אמנם ביומיום אינני מרכיבה משקפי ראייה, אלא רק בבית (כשאף אחד לא רואה אותי).

מאז התיכון נורא התביישתי בעצמי והרכבתי אותם רק בזמני השיעורים, כשהייתי אמורה להעתיק מהלוח.  אף פעם לא אהבתי את עצמי עם משקפיים. גם לא את האנשים האחרים. אני פשוט חושבת שכל אדם יפה יותר ללא האביזר הזה על הפנים. ייתכן וזה קשור לעובדה כי אני בעלת פנים קטנות ועדינות יחסית, כך שכל דבר דומיננטי (כמו משקפי ראייה או עגילים גדולים) מרגיש לי עמוס מדי.  

אך ללא ספק, משקפי ראייה, לעיתים יכולים לתרום רבות לאאוטפיט שבחרנו. כמו במקרה הזה, כאשר הבגדים שלבשתי נורא מתוקים וילדותיים והמשקפיים דווקא מוסיפים כאן איזשהו טאץ' בוגר ורציני יותר.

אז מה דעתכם על יאנה המשקפופרית? 




משקפיים - Jello, מותג חדש ברשת אירוקה. (המשקפיים נמכרים בעלות של 179 ש"ח בלבד כולל עדשות ראייה! ויש גם משקפי שמש ב-119 ש"ח בהמון דגמים מגניבים וצבעוניים)
טי שירט - מנגו
חצאית - טופשופ
סנדלים - ניין ווסט



8 תגובות:

  1. לפי דעתי אם היו בזמני מסגרות כאלה יפות כמו שיש היום אולי הייתי מוותרת על הלייזר.... או שבעצם לא ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני עדיין לא מוותרת על אפשרות הניתוח...
      מרגישה ממש חילזון עם המשקפיים :)

      מחק
    2. אז לכי על זה
      אלה חיים אחרים לגמרי :)

      מחק
    3. את בטח הולכת לצחוק,
      אבל משום מה, דווקא העניין של האיסור להתאפר חודש אחרי הניתוח, ממש מפחיד אותי :)

      מחק
  2. ממש יפה לך משקפיים
    וזה פריט כזה שייקי
    משדרג לוקים
    ומוסיף טוויסט מגניב!!!

    השבמחק