12.7.13

Etnia Barcelona


למען האמת, כאשר הוזמנתי להשקת מותג משקפי השמש החדש Etnia Barcelona לא התלהבתי במיוחד. יש לי כל כך הרבה זוגות משקפי שמש באוסף, שממש לא היה לי עניין לבזבז את זמני על ההכרות עם מותג נוסף ולא מוכר.

עד שמתוך שעמום החלטתי להכנס לאתר של המותג  ופי נפער.  ממש ככה. לעולם לא ראיתי משהו דומה, תראו בעצמכם: http://www.etniabarcelona.com/.

הקולצקיה האחרונה של המותג עוצבה על ידי אמן יפני נובויושי אראקי ונקראת Paris Tokyo, כאשר שלושת הדגמים מהם היא מורכבת נקראים על שמות מסלולי הטיסה בין הערים הללו. בעיני מדובר בקולקצית משקפיים הכי מגניבה שראיתי בחיי.  בלי להגזים. הצבעוניות הזו, שילובי הצבעים הנועזים, המסגרות עצמן – הכל כל כך יצירתי ושונה. אלו לא עוד משקפי טייסים/חתולים/אוברסייזד שתוכלו למצוא כמעט בכל מותג אחר. אלו משקפיים שונים לחלוטין. מהסוג הזה, שכאשר תרכיבו אותם, אנשים יעצרו אותכם ברחוב ויתעניינו בהם. ואני בכלל לא מזכירה כאן את הצירים הגמישים והנוחים במיוחד שלהם  ואת העדשות העשויות מזכוכית מינראלית המאפשרות ראיית HD והגנה מקסימלית מפני קרני השמש. לא מורידה אותם!






















































נכון שהם כולם מטורפים?

טוב, אז איך אפשר ללא תמונות האאוטפיט?


 





שמלה - טופשופ (מתנה מהחברה הכי שיקית שלי - ליסה)
חגורה - Margiela for H&M
נעליים - ניין ווסט (ישנות)
שרשרת - דרום אפריקה

צמידים - Tous, הגר סתת
שרשרת - מדרום אפריקה


ועוד זוג שנורא אהבתי וצולם בהשקה:


אני לובשת:
שמלה - טופשופ 
חגורה - American Apparel
שרשרת - תאילנד
צמידים - Tous, הגר סתת

8 תגובות:

  1. romantic and cute dress...love your sunnies dear
    xoxo
    happy week end

    השבמחק
  2. ואוו יאנה...
    זה פשוט מדהים איך שהפוסט שלך על משקפי השמש של המותג הזה (שלא היכרתי) בא לי בזמן!
    ביום ראשון אני טסה לברצלונה וחשבתי שמה שבא לי לקנות שם חוץ מכל השופינג בזארה מנגו וכ׳ זה לקנות משקפי שמש שווים. ונראה שאני אחפש עכשיו את המותג הזה שם. אז תודה על האינפורמציה.
    ועכשיו ללוק שלך שהוא פשוט מ ה מ ם !!!!!
    אהבתי במיוחד את השמלה האדומה עם השרשרת ההורסת!!!!!
    את נראית מעולה !!!!
    נשיקות, פריסה

    Ferisafashion.com

    השבמחק
    תשובות
    1. פריסה!
      תהני המון בברצלונה!
      כולי קנאה :(
      את חייבת לחפש אותם שם!
      יש סיכוי שהם גם יהיו יותר זולים מאשר בארץ...

      מחק
  3. I love this dress, wearing it a lot:)
    http://www.tlvbirdie.com/2013/07/i-love-pastels-day-5.html

    השבמחק
  4. אנונימי13.7.2013, 22:45

    איפה אפשר לקנות את המשקפיים האלה? ומה מחירן? :)
    תודה מראש!

    השבמחק
    תשובות
    1. ניתן להשיגם באופטיקות המובחרות בארץ...
      ועלותם בין 1200 ל-1400 ש"ח.

      בהצלחה!
      הם מהממים!

      מחק