16.8.13

אהבות קטנות



אני מכורה ללקים. כבר ספרתי לכם כאן על הציפורניים הגרועות שלי והצורך שלי כל הזמן למרוח עליהן לק. אני מאד אוהבת צבעים עזים, ודווקא פחות מתחברת לבורדואים למיניהם.

המותג הפייבוריט והשולט בקולקצית הלקים שלי הוא איך לא, ESSIE, האחד והיחיד. הלקים של אסי עומדים בכל מבחני העמידות שלי, טוב יותר ממותגים אחרים. בדרך כלל, מספיקות שתי שכבות בלבד על מנת לקבל אטימות מלאה. המברשת של אסי מעולה – עבה ובעלת אורך הנוח ביותר למריחה על הציפורן. שלא לדבר על מגוון הצבעים המ-ט-ו-ר-ף.

לאחרונה קבלתי להתנסות שני לקים מקולקצית הקיץ של ESSIE Naughty Nautical ו-Rock the Boat.

Naughty Nautical – הוא טורקיז - ים אצילי, בעל שימר עדין. הפורמולה שלו די אטומה ושתי מריחות מספקות אטימות מלאה לגמרי. צבע בולט ושמח. השימר מאד עדין וכמעט בלתי נראה, למעט אור שמש. כיוון שנצנצים נורא עדינים – לא ניכר שום קושי בהסרת הלק. הלק החזיק על ציפורניים 3 ימים מלאים ללא סימני התקלפות. יראה נהדר גם על אצבעות הרגליים. 



Rock the Boat – מקסים, מקסים, מקסים! צבע עדין ויפהפה. פסטלי מושלם ומיוחד שאין כמותו אצל מותגים אחרים. כמו ה-Naughty Nautical, בעל שימר עדין שנראה באור השמש. נדרשות כ-3 מריחות עד לאטימות מלאה. נראה נהדר על הציפורניים ועמיד בצורה יוצאת דופן. בתמונה זהו היום הרביעי שלי איתו, וסימני ההתקלפות כלל לא נראים באופק! וזהות בהתחשב בעובדה בציפורני המתפצלות, אשר במצב הרגיל לא מצליחות להחזיק לק בשלמותו יותר מיומיים. מתה כבר לנסות אותו על אצבעות הרגליים! יראה נפלא עם הסנדלים הצבעוניים שלי. 


כך הוא נראה אחרי 4 ימים!


בקולקצית הקיץ ישנם צבעים נוספים ויפים לא פחות. שוקלת ביקור בסופר פארם J

נשיקות,

יאנה

7 תגובות:

  1. האמת שרק לא מזמן התחלתי להשתמש בלק של אסיי וממש אהבתי יש לי ציפורנים ממש קטנות והמברשת מורחת ממש טוב ולא יוצאת מהקווים למרות שהיא עבה לא יודעת איך אבל ממש קל לי למרוח את הלק גם בידיים וגם ברגליים

    תמיד כייף לקרוא את הפוסטרים שלך!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון!
      גם לי יש ציפורניים קטנות ולא משהו :)
      והוא נמרח מעולה!

      אני שמחה שאת אוהבת לקרוא את הפוסטים שלי! :)

      מחק
  2. צבעים מהממים שמחמיאים לך בטירוף! לא נפלתי מהקולקציה החדשה אבל התכול הזה בהחלט מושלם

    השבמחק
    תשובות
    1. אני דווקא מפנטזת על ירוק זוהר כזה מהקולקציה הזו...
      מתה על צבעוניים כאלה!

      נשיקות!

      מחק
  3. הטורקיז מעלף, החזיק לי לפחות שבוע. התכלת דליל משהו שזה מתסכל וכמוך בדיוק חשבתי שהוא בול לפדיקור :)

    השבמחק