17.9.13

בגדי בית


לרוב, אני מתעסקת כאן בבלוג בבגדים שאני לובשת לאירועים, לעבודה, לבילויים וכו'. בקיצור, בגדים שאני לובשת בחוץ. ומה אני לובשת בבית?

אז ככה, בעיני בגדי הבית, קודם כל, חייבים להיות נוחים ונעימים על הגוף, עשויים מבדים טבעיים ונושמים. ו... הם גם צריכים להיות יפים! אלו אמורים להיות בגדים שמיועדים ללבישה בבית. לא גופיות ושורטס ישנים/קרועים/מוכתמים שכבר לא ניתן ללבוש לשום מטרה אחרת, חוץ מרביצה על הספה בסלון. תודו, כולנו חוטאים בזה לעיתים... אבל זה כל כל משנה לי את ההרגשה הכללית, כשאני לבושה יפה גם בבית!


החליפה המתוקה הזו שייכת לקולקציית החורף של מותג NICI האהוב עלי כל כך ברשת דלתא. בקולקציה יש מ-ל-א פריטים מקסימים נוספים. והכל מבדים כל כך כיפיים ורכים! למות! ויש גם הנחות שוות על קולקצית הקיץ. 

שיהיה לכם בילוי שיקי בבית,

נשיקות,

יאנה

7 תגובות:

  1. super comfy! love it

    www.stylentonic.com

    השבמחק
  2. אני כל אוהבת את המותג הזה, הכי חמוד בעולם!

    השבמחק
  3. מהממת בפיג'מה לא פחות מבבגדים מתוקתקים! אוהבת את השיער שלך פזור וחופשי בובה זה מהמם!

    השבמחק
  4. את יפהפיה אמיתית. הבגדים לא כל כך משנים, את מכניסה אליהם אסתטיקה וסטייל. למרות שאני מודה שאני חובבת ניקי מושבעת.

    השבמחק
  5. איזה פיג'מה מהממת
    ואני מתה על נייקי!
    כזה חמוד
    ואת נראת מהממת גם עם פיג'מה!!

    השבמחק
  6. פוסט כל כך מתוק! אי אפשר שלא להשתגע על ניקי.
    בכל שנה אני אומרת לעצמי שאזרוק את כל הגופיות הישנות והשורטים הדהויים, הגיע הזמן גם לקיים.

    השבמחק