25.9.13

החורפי והמתפוצץ


אין זהו סוד שיש לי חולשה לכל מיני לקים צבעוניים ומגניבים. בגלל שהציפורניים שלי כל כך נוראיות, אני בדרך כלל  מקפידה למשוח אותם בלק צבעוני ושמח. לראשונה התנסיתי בלק של המותג הנודע OPI  לפני כמספר שנים, כאשר הזמנתי ערכת מיבש לק + לק אדום מהאתר Feel Unique. מייבש הלק כבר מזמן התייבש, אבל הלק האדום מלווה אותי כבר די הרבה זמן ללא שינויים במצב הצבירה שלו. אגב,  הלקים עשו עלייה רשמית לישראל וכעת ניתן להשגי אותם ברשת אפריל.

לאחרונה קבלתי לסקירה שני לקים של המותג: האחד מהם הוא "I Knead Sour-Dough" מקולקציית סן פרנסיסקו, המכילה גוונים חורפיים כהים ומטאליים בהשראת צבעי האדמה והים. הגוון שקבלתי הוא חום עם שימר בורדו מקסים. הוא נמרח בקלות ובנוחות, מספיקות 2 שכבות לאטימות מלאה והוא עמיד על ציפורניי יותר משלושה ימים! הישג! שווה לבדוק גם צבעים אחרים בקולקציה המגניבה בניחוח החורפי.



הלק השני שקבלתי הוא ממהדורת ה-"Pink of Heart" לכבוד שבוע המודעות לסרטן השד שחל החודש וההכנסות ממכירותיו מיועדים לחקר המחלה. קבלתי את ה- "Pink Shatter" בעל גוון אדמדם עם שימר ורוד (בתמונה הוא נראה אדום לחלוטין). הלק המתפוצץ, אותו מורחים מעל לק אחר בגוון נוגד. לאחר כמספר שניות הוא מתחיל לנוע על פני הציפורן וליצור מראה מיוחד של עיטורים וסדקים. חשוב לציין כי הגימור של הלק המתפוצץ הוא מחוספס ומט לגמרי ולכן יש צורך למרוח מעליו שכבה של טופ קואט מבריק. הטופ יעניק ברק ויגן על העיטורים שנוצרו. את הלק מרחתי מעל גוון ורוד בייבי Kiss My French של Color Club שלפני המון זמן  נרכש באיביי. הוא יראה נורא נהדר גם מעל לק לבן לחלוטין. 





נשיקות,

יאנה

5 תגובות:

  1. love OPI polish I have knear sour dough too...and I'm wearing it today on my nails ^^
    xoxo
    happy day

    FOLLOW ME ON:
    The simple life of rich people blog

    השבמחק
  2. הציפורניים שלך כל כך מתוקות! :)

    השבמחק
  3. אני מאוד אוהבת את הלקים של או.פי. אומנם הצבעים כאן הם לא בדיוק הקאפ אוף טי שלי (מעדיפה כהים יותר), הם מקסימים! תתחדשי

    השבמחק
  4. יאנוש, איזה צבעים נהדרים!! ממש התאהבתי בלק המתפוצץ (לא יצא לי להתנסות בו אף פעם ובמיוחד לא בזמן הבאזז של שנה שעברה שהיה סביבו) עכשיו אני בהחלט מאמינה שארכוש את הדבר המקסים הזה!

    השבמחק
  5. Beautiful colors. I love the crackled effect.
    Visit me too sometime dear
    FASHION PANACHE BLOG

    השבמחק