2.11.13

ספורט אלגנט


אני די משתעשעת לאחרונה לשחק ולשלב בין הסגנונות השונים, כמו באאוטפיט הבא, בו שלבתי בין חצאית ערב מנצנצת לסווטשירט ספורטיבי.

את החצאית רכשתי די מזמן, בסייל בטופשופ. למרות שהיא נראתה לי די לא שימושית (לבנה עם נצנצים...), החלטתי שיהיה זה פשע לא לרכוש אותה במחיר שכזה. ומאז הרכישה, היא שוכבת לה אצלי בארון. לא ממש ידעתי עם מה לובשים אותה.

הבן זוג המושלם עבורה אותר דווקא בקולקצית החורף של S-Wear בדמותו של סווטשירט מגניב, בהדפס חייתי בגווני השחור והסגול. הוא כל כך כייפי, מחמם ונוח שאני מוכנה להעביר בו את כל החורף. מסתבר שהוא גם ממש שימושי. ולא רק בשילוב עם בגדים ספורטיביים. בעיני הוא הזיווג המושלם עבור החצאית הבודדה שלי. מה דעתכם?

אגב, שווה לבדוק גם את שאר הקולקציה של S-Wear. יש בה מלא פריטים שווים בהדפסים מגניבים (פסים, מנומר... ררר), המצטיינים באיכות בלתי מתפשרת. אולי גם אתם תמצאו שם זיווג לבגד בודד ומסכן אצלכם במלתחה.






סווטשירט - S-Wear
חצאית - טופשופ
תיק - Bao Bao Issey Miyake
סנדלים - J.Crew
נשיקות,

יאנה



4 תגובות:

  1. אכן שילוב מפתיע. אני לובשת את הסווטשירט שלי עם ג'ינס לאוניברסיטה.
    אהבתי את הסנדלים!

    השבמחק
  2. the shoes and the bag. omg <3

    השבמחק
  3. מוחאת לך כפיים וירטואליות, שילוב נהדר!

    השבמחק
  4. מקסים מקסים מקסים !! השילובים מהסוג הזה הם השילובים הכי כיפיים !! והתיק משגע ביותר!

    השבמחק