26.11.13

פיג'מת חוץ


לאחרונה אני מגלה בעצמי כמיהה עצומה לבגדים נוחים ומשוחררים. כבר לא בא לי יותר על החולצות המכופתרות הלא נוחות, על הג'ינסים הלוחצים או על השמלות הצמודות. בא לי ללבוש בגדים כייפיים ונוחים. להרגיש בהם כמו בבית, בלי שמשהו יפריע לתנועותי (או לישיבה על הכיסא במשרד). בא לי לקנות לעצמי מיליון סווטשירטים וללבוש רק אותם במהלך כל החורף. והקיץ אם אפשר. אפשר?

לאחרונה גיליתי גם את המכנסיים בגזרת Loose, ועוד כשהם עשויים מבד טריקו רך ונעים, אז בכלל למות. מצאתי כאלו בקולקצית החורף של המותג הישראלי TwentyFourSeven. הם מדהימים! הבד כל כך מטריף והגזרה ממש מחמיאה (לי לפחות, ואני בדרך כלל פחות מסתדרת איתה). אני לא מוכנה לקלף אותם מעצמי גם כשאני חוזרת הביתה. התאמתי להם גם סווטשירט מקסים מהקולקציה של המותג (יש להם כל מיני סווטשירטים ב-69.90 ש"ח עכשיו), נקי ופשוט, עשוי 100% כותנה (כי אין על כותנה). כמובן, שהלוק המתקבל (סווטשירט+מכנסי לוז) רחוק מלהיות סקסי ומפתה, אבל ניתן לעדן אותו מעט עם נעלי עקב נוחות, שיוסיפו להם מימד נשי ורמשי יותר.


ומה אתם לובשים החורף? 






מכנסיים וסווטשירט - TwentyFourSeven
נעליים - J.Crew

3 תגובות:

  1. נראה נוח ויפה, אהבתי את הסווטשירט!!!

    השבמחק
  2. הדבר הראשון שעבר לי בראש אחרי שסיימתי לקרוא הוא: בא לי להעתיק את ההאוטפיט בשלמותו.

    השבמחק
  3. נח, שיקי וסופר קול. המכנסיים נכנסו לווישליסט - נהדרות!

    השבמחק