25.12.13

גרביים שמחים

הנה, החורף כאן. כל הקיץ הלכתי בסנדלים – כי אני לא מבינה איך אפשר לנעול נעליים סגורות בחום הזה. ועכשיו הגיע תורם של מגפונים ומגפיים. ועמם הגרביים.

הו הגרביים. אני אוהבת אותם עליזים וצבעוניים. ויש לי לא מעט כאלו במגירה. רק בעיה אחת – אני מתקמצנת עליהם מסיבה לא מוסברת. נצמדת לאלו הישנים והבלויים ואת היפים והחדשים שומרת למקרה מיוחד. שאף פעם לא מגיע. והם שוכבים להם בארון ומעלים אבק.

טוב, את הגרביים החדשים שלי מאת המותג Happy Socks אפילו אם ארצה, לא אוכל לשמור לאורך זמן בארון. מדובר בגרבי כותנה איכותיים במיוחד מבית המותג השוודי. אין לתאר את מגוון הצבעים וההדפסים בקולקצית החורף שלהם – פסים, נקודות, מעוינים, חברבורות ועוד. גרביים כאלו וודאי יעשו שמח בעיניים ויביאו עמם מעט ניחוח קייצי עליז לחורף הקר. מבטיחה לא לשמור אותם במגירה.

הבחירה שלי - הכי צבעונית ועליזה


לאחרונה, Happy Socks חברו לצלם הפרסומות המפורסם דיוויד לה שאפל, שיצר עבורם סדרת צילומים נועזים ומטורפים במיוחד. הנה כמה מתוכם:







את הגרביים ניתן להשיג ברשת story
מספר תמונות מההשקה עצמה באדיבות היח"צ):





עם שירי אהובתי 

עם שרונה ואסף. ראיתי אוכל.






עם שחר וקורין

אוכלות

לבשתי:
סווטשירט ונעליים - טופשופ
חצאית - אמריקן אפארל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה