15.12.13

החולשות הקטנות


צללית מינראלית מהקולקציה Divine Night של מאק

זוהי קולקציה חורפית ונועזת בהשראת הבילויים הסוערים במועדונים בשעות הקטנות של הלילה. קבלתי להתנסות את הצללית בגוון הכי יפה ומאופקת בקולקציה החדשה - Until Dawn, בעלת בסיס זהוב וליבה בסגלגל חום. כי אם אני כבר מתאפרת בצלליות – יהיו אלו רק גווני החום, הזהב והברונזה. שני הצבעים הללו של הצללית מדגישות את הגוון החום של עיני והופכות אותו לדבשי בהיר כזה. ניתן לערבב בין שני הצבעים ליצירת גוון ברונזי יותר או לעשות בה שימוש גם בתור פודרה מנצנצת (בילוי סוער במועדון, כבר אמרתי?). אין על מאק!






Bebe Fragrance

רק חשבתי כי מזמן כבר לא התחדשתי בניחוחות חדשים והנה, הבושם החדש מבית Bebe נחת בידי. אי אפשר שלא להתאהב בבקבוק הרומנטי והמקסים בצורת לב שקוף, בעל קימורים עדינים עם תליון לב מתכת. ממש פנינה דקורטיבית לשידת האיפור והבישום. ניחוחו המתקתק מעט מבוסס על תווי מנגו, יסמין שחור, מושק ועץ הארז. הבקבוקון שטוח ונוח לנשיאה בתיק ומלווה אותי כעת בימי הסערה הקרים. הוא מכניס קצת טעם (וריח) לאווירה המדכאה של החורף. 



L'Absolu Rouge בגוון Prune Desir 386

בדיוק לפני שנה ביליתי סופ"ש נהדר בבירה הצרפתית. היה קפוא, אך מדהים. העיר כולה כבר קושטה לקראת חג המולד. שאנז אליזה התמלאה דוכנים המציעים למכירה מכל הבא ליד. בין ביקור אחד למשנהו ב-Laduree  (מאז אני בקושי נוגעת במקרון) התחממנו ע"י היין החם מהדוכנים. זכרונות מתוקים...  L'Absolu Desirהיא קולקצית האיפור החדשה מבית לנקום, בהשראת עיר האורות. הקולציה סופר שיקית - היא מגיעה באריזות זהובות מעוצבות ומאויירות בשחור. היא כוללת סומק מדהים ומגוון שפתונים. אני קבלתי להתנסות את  L'Absolu Rouge בגוון שהוא סגול עמוק, כמעט שחור המתאים רק לפריזאיות האמיתיות מבינינו. שיקי וחושני. כמו פריז.


L’Absolu Velours בגוון Velours De Caprice 193

עוד חבר מבית לנקום אותו אהבתי במיוחד. שייך לקוקצית השפתונים החדשה של לנקום. משהו בין גלוס לשפתון. נמרח כמו גלוס, מרגיש ועמיד כמו שפתון. מעניק ברק קטיפתי וחושני לשפתיים. בעל צבע עמוק ועז. מרגיש נפלא על השפתיים – אינו מכביד ומלחח. התאהבתי קשות. הוא מושלם!

תגובה 1: