16.1.14

קפה ירושלמי


אני נזכרת בימים הקסומים הללו, בהם עוד התגוררתי בירושלים היפהפיה. היו אלו ימים עליזים וחסרי דאגות. למרות שבשנה האחרונה היה עלי לשלב בין עבודה רצינית במשרה מלאה לבין לימודי התואר השני באוניברסיטה (וגם להשאר בחיים אחרי זה). מספר פעמים בשבוע, לאחר ימי עבודה ארוכים ואינטנסיביים, נאלצתי להסחב להרצאות המשעממות (לעיתים) ולנסות שלא להרדם מול הפנים של המרצה הנלהב. בימים כאלו, הקפה הפך לחברי הקרוב ביותר. למזלי, המטבחון בעבודה היה מאובזר במכונת Nespresso השווה, מה שאפשר לי לחסוך מאות שקלים בחודש. לפני כל יום לימודים מתיש, הייתי מכינה לי כוס קפה ארומטי בכוס התרמית, אותה קבלתי במתנה מאגודת הסטודנטית. הכוס היתה לא איכותית בעליל והקפה היה נשפך לי ברכב ובתוך התיק. להרצאות הייתי מגיעה עם שליש מהכמות ההתחלתית של הנוזל המעורר, שהיה עושה את עבודתו נאמנה.

כיום הכל השתנה. אני כבר לא גרה בירושלים, סיימתי את לימודי וכבר אין לי מכונת Nespresso שווה בעבודה. רק כוס תרמית שווה של Nespresso יש לי, ממנה וודאי הקפה לא היה נשפך...


מכנסיים - Zara
סווטשירט - Mango
ז'קט עור - Set למיס לגוט
צעיף - שירה פז
נעליים - J.Crew

10 תגובות:

  1. דרלינג, את ניראת מהמם!
    המכנסיים, הנעליים והג'קט. הכל מושלם.
    נשיקות

    השבמחק
  2. מהממת, אאוטפיט משגע- אהבתי כל פריט ופריט.
    עשית לי חשק לקפה (אבל נגמר החלב אז אזרום על תה ;) ).
    3>

    http://piece-of-air.blogspot.co.il/
    https://www.facebook.com/pieceofair

    השבמחק
    תשובות
    1. הכי באסה כשנגמר החלב :(
      מקווה שהסתדרת עם התה!
      תודה! :)

      מחק
  3. הבלוג השני היום שאני נתקלת בו בכוס הטרמית הזו של נספרסו.. כנראה זה סימן בשבילי להתחדש בכזו, במקום הזו מסטארבאקס שאבדה לי....
    אכן אין כמו קפה כדי לתחזק את היום כמו שצריך ובכלל עשית לי חשק לחזור לקמפוס האוניברסיטה עם הפוסט הזה...
    התמונות הורסות ואני חושקת בכל אחד מהפריטים שלך!

    השבמחק
  4. מעיל העור שלך נראה ממש טוב, לא ידענו שיש מעילי עור מוצלחים כ"כ במיס לאגוט. ולירושלים ללא ספק יש את היתרונות שלה, התיאור שלך את ימי הלימודים מזכיר לנו משהו...(סתם ממורמרות בגלל תקופת המבחנים).

    השבמחק
    תשובות
    1. כמה זמן עוד נשאר לכן?
      אני כל כך מתגעגעת לימים הללו!!
      ובמיס לגוט יש פריטים מושלמים!

      מחק
  5. תקופת הלימודים באוניברסיטה בהחלט הייתה אחת מהיפות. יש לך גם תירוץ להשקיע בלבוש כל יום, וגם זמן, בניגוד לעבודה "Nine to Five". עשית אותי נוסטלגית :) אחלה מכנסיים ד"א!

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי כל כך!
      הייתי נותנת עכשיו את הכל כדי לחזור לתקופה ההיא!
      גם למדת בעברית?

      מחק