18.2.14

Forever21 in B7


לפני כמספר שבועות הוזמנתי לקוקטייל פתיחת החנות השלישית של המותג האמריקאי Forever21 בגראנד קניון שבבאר שבע. האמת היא, שהבירה הדרומית די רחוקה מתל אביב, אבל אני, אפילו לא לרגע לא התלבטתי האם להגיע ומיד נתתי את הסכמתי.

הרשת, כידוע, מציעה מגוון נרחב ביותר של פריטי לבוש והנעלה במחירים מאד שפויים. נכון, לא כל הפריטים הנמכרים בה הם לטעמי (כמו בכל הרשתות בעצם), אבל אני לא זוכרת מתי לאחרונה יצאתי משם בידיים ריקות. אני תמיד מוצאת שם איזה פריט או שניים מגניבים ומשתלמים במיוחד. בתחילת החורף רכשתי 4 סווטשירטים צבעוניים עם הדפסי דמויות מסרטים מצוירים (89.90 ש"ח). את כל גופיות הספורט שלי רכשתי שם (11.90 ש"ח לגופית כותנה). בחורף שעבר צרפתי למלתחתי שתי חצאיות מטאליות בעלות של 39.90 ש"ח כל אחת. והרשימה של המציאות עוד ארוכה.

אז בשבילי הפתיחה של הסניף החדש היתה רק תירוץ לערוך חיפוש מעמיק בשטח חדש לאיתור מציאות שוות. והן, כמובן, נמצאו. הסניף החדש והדנדש שנפתח משתרע על שתי קומות מלאות בכל טוב. השלל הפעם הורכב מז'קט ג'ינס בצבע ובשטיפה נכונה (חפשתי כזה כבר מלא זמן), טי שירט ללא שרוולים עם הדפס צעקני (הטרנד של אביב 2014) ועוד כמה גופיות ספורט (כי מי יכול לסרב ל-11.90?).

הז'קט והטי שירט לשיפוטכם:








טי שירט וז'קט ג'ינס - Forever21
חצאית - Mango
נעליים - Nine West
קלאצ' - Long Champ

צילומים: אילונה יעקבי

5 תגובות:

  1. אנונימי20.2.2014, 12:06

    הפרופורציות באאוטפיט שלך מושלמות!! חצאית מהממת!
    XO ורה ורוני
    http://wattwewear.com/

    השבמחק
  2. אני חולה על פוראבר 21, אני כמעט כול יום מבקרת שם. וגם קונה ..
    את נראת מדהים והשעיר שלך מושלם!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על המחמאות!
      המקום בו את עובדת הוא הפיתוי הכי גדול :)

      מחק
  3. לה פטיט דה שיק! מקסימה בטי-שרט וג'קט כל כך נכון. והשיער שלך סוף בייב. אהבתי מאוד.

    השבמחק