13.2.14

!Happy Valentine's Day


לפני מספר שנים, כאשר עבדתי במחלקת שיווק של הוצאה לאור גדולה ומוכרת. לקראת חודש פברואר, כמו בכל חודש, נתבקשתי להכין רשימת ספרים שיכנסו למבצע החודשי. כמובן, שאלו היו אמורים להיות ספרי אהבה, כיוון שכידוע, בחודש פברואר מצוין הולנטיין דיי - חג האהבה הבינלאומי. למרות שזהו לא סיפור אהבה קלאסי ונרטיבי, לא יכולתי שלא להכניס לרשימה, לצד ״העדינות״ ו״גאווה ודעה קדומה״,  גם את ״ארוחת הבוקר בטיפניס״ של טרומן קפוטה. הספר, מוכר לכולנו בזכות הסרט ההוליוודי האהוב עם אודרי הפברן הבלתי נשכחת בתפקיד הולי גולייטלי. 
מאז שצפיתי לראשונה בסרט, לפני כעשור, התאהבתי בהולי (אני מאמינה שזה קורה לכל מי שצפה בו אי פעם) ושנים שחלמתי לשחזר את דמותה האייקונית, עם האיליינר האגדי, השמלה השחורה והקלאסית ושרשרת האבנים המנצנצת. אה, וכמובן משקפי השמש הנצחיות, המסתירות את המבט הספק תמים, ספק ערמומי שלה.

כאשר הדגם האדיר (שכרגע נמכר במחיר מבצע של 399 ש"ח בלבד), המעוטר בלבבות של משקפי השמש מקולקציית הקפסולה המיוחדת שלMarc by Marc Jacobs לאירוקה נחת בידי – ידעתי כי זהו הרגע להגשים חלום ישן. בעזרתה של אנה מוריין, הצלמת המדהימה שלי, הכנו מחווה לכבוד הולנטיינס דיי לדמות הקולנועית הנערצת עלי ביותר ולסיפור חייה ואהבתה הלא פשוט.  







משקפיים - Marc by Marc Jacobs לאירוקה
שמלה - American Apparel
נעליים - Aldo
שרשרת - H&M

תמונות: אנה מוריין
מקום: חנל'ה בגן - גן העיר, ראשל"ת

4 תגובות:

  1. רציתי לכתוב שהמשקפיים מאוד הולמות לך, מתקנת וכותבת שהכל מאוד הולם לך. אהבתי מאוד גם את הענק שלבשת. שחייך יהיו מלאים אהבה כל השנה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירה שלי!
      מאחלת לך בחזרה המון שמחה ואושר ואהבה עם השותף :)
      את אישה מדהימה ונערצת!

      מחק
  2. השמלה מושלמת! כל כך מחמיאה בגזרה שלה ומפתיעה בפתחים העמוקים :]

    את מדהימה והמשקפיים מתוקות להפליא!

    נשיקות

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק!
      לקח לי הרבה זמן לאזור את האומץ ללבוש אותה :)

      מחק