2.3.14

ד"ש מבולגריה


לאחרונה היה לי העונג להחשף למותג חדש מבולגריה שלא מזמן עשה עליה לארץ - Collagena. מדובר במותג הקוסמטיקה הטבעית, כאשר כל מוצריו עשויים מהחומרים האיכותיים ביותר מהטבע ומבוססים על טכנולוגיה מעוגנת בפטנט לבנייה מחודשת של סיבי קולגן ואלסטין.

מוצרי המותג מגיעים בשלוש סדרות - Anti Aging המטפלת בסימני הגיל, Illuminating - הסדרה לטיפול בסימני פיגמנטציה ו- Acne, הסדרה לטיפול באקנה. דווקא בעקבות התנסותה המוצלחת ביותר במוצרי Acne (ריפוי בעיית האקנה) של אחותה של יבואנית המותג - נפלה ההחלטה לייבא את כל המותג לארץ.

את המוצרים הבאים קבלתי לסקירה:



Intensive Pearl Gel - ג'ל אינטנסיבי לאזור הצוואר. מעניק לעור לחות מטפח את מראהו. מאד נעים במגע, נספג במהירות, אינו שומני. העור לאחר השימוש בו מרגיש כל כך קטיפתי למגע ובעל ניחוח עדין של ורדים (בולגרים, לא?).




Eye Contour Gel
ג'ל לאזור העיניים המכיל כדוריות ביו אקטיב המזינות ומחליקות את העור. לג'ל לוקח כמה שניות להספג. הוא מותיר את העור חלק ונעים עם אותו ניחוח עדין של ורדים. אני עושה בו שימוש בתור הבסיס לקונסילר והוא עושה עבודה מעולה.




והמוצר הכי חשוב - Gel with Collagen and Propolis - ג'ל המכיל פרופוליס וקולגן ונועד להרגיע את העור ולטיפול בגירויים ופצעונים. זהו בעצם אותו מוצר הפלא שרפא את אחותה של היבואנית מאקנה קשה. הוא מעט יותר שומני מקודמיו, לוקח לו מספר שניות להספג בעור. בעל ניחוח מעט חזק יותר של ורדים. מוצר חובה בכל בית!

לסיכום, מדובר במוצרים איכותיים ומעולים!
ממליצה בחום לנסות. שימו לב, ניתן להשיגם אצל הקוסמטיקאיות במובחרות.

יום נפלא,

יאנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה