19.3.14

רקדנית ליום אחד


כילדה, הייתי מאד רזה וקטנה וכולם מסביבי תמיד אמרו שנורא יתאים לי לרקוד בלט. הרעיון די קסם לי, ובערך בגיל 5 (ואחרי שהחלום להיות רופאה דעך לו) החלטתי שאני רוצה להיות בלרינה. הייתי צופה כמהופנטת בשידורי הבלט בטלוויזיה (כן, כן!) ומנסה ללמוד לעמוד על קצות האצבעות כמו הרקדנים על המסך. הייתי בטוחה כי עתיד זוהר בתור בלרינה בבולשוי מחכה לי. אבל מה לעשות, אמא החליטה בשבילי אחרת. מעולם לא הייתי אפילו בחוג ריקוד (איזו מין רוסיה אני?). אפילו באירובי אני גרועה (כולם פונים שמאלה ויאנה ימינה). אבל עד היום, כאשר אני רואה ילדות קטנות בבגדי ריקוד - אני מרגישה צביטה קטנה בלב. זהו נותר עבורי החלום המתוק שלי, שכבר לעולם לא יתגשם (רוב הסיכויים).
אז כשנחת בידי הבושם החדש מבית המותג Repetto, המזוהה ביותר עם עולם הריקוד והבלט, ידעתי כי ארצה לצלם עבורו הפקה מיוחדת, שכל כולה סוג של הגשמת חלום הילדות שלי. אהיה בלרינה ליום אחד. אז בניצוחה של אנה, הצלמת המדהימה שלי (רקדנית בלט לשעבר) ניסיתי את עצמי בתפקיד החלומי. התוצאה לפניכם.







נעלי רפטו הנוחות כל כך והאהובות עלי (יש 4 זוגות ברשותי וזה בהחלט לא מספק) והבושם.



רפטו הבושם הוא ניחוח מתקתק המבוסס על אבקת מוסק, תמצית ורדים ווניל. תחילה לא התחברתי אליו - אני מעדיפה את החמצמצים למיניהם, אך החלטתי לתת לו צ'אנס נוסף. והתאהבתי. המתקתקות שלו אינה מעיקה ומעצבנת, היא הופכת לנעימה ומרגיעה עם הזמן. וממכרת...

צילום: אנה מוריין


2 תגובות:

  1. מהממת בכל קנה מידה. סחטיין על הפוסט המושקע, יפה לך רקדנית בלט :)

    השבמחק
  2. אנונימי22.3.2014, 23:57

    אוהבת את הנעליים !

    השבמחק