26.3.14

יאנה חייטוביץ' לתמנון



בואו נודה, בעולם הממוסחר שלנו, מי לא חולם להיות דוגמן, ולו לפעם אחד? כאשר יוצא לי לדפדף בעמודי האינסטגרם של דוגמניות וסלבס, אני רואה אינספור פניות של ילדות קטנות המבקשות לפתוח בקריירת דוגמנות מצליחה. נדמה כי היום הילדים פשוט נולדים לתוך זה וכבר מגיל אפס חולמים על ליהוק לפרסומת של חיתולים. אבל זהו לא המקום לדון במגרעות הדור החדש, זהו בלוג אופנה ונעסוק כאן באופנה.

אני זכיתי בהזדמנות הזו, להרגיש דוגמנית לכמה דקות, כאשר הוזמנתי לצילומי קטלוג אביב קיץ של הרשת תמנון בסטודיו של הצלם שי יחזקאל. תרגעו, אני לא באמת הולכת להופיע בקטלוג. את זה נשאיר לדוגמניות המקצועיות. אבל את החוויה בהחלט חוויתי. והאמת? היא בהחלט כייפית, אך לא שונה בהרבה מהצילומים השוטפים לבלוג. 

אז מה היה שם? אני וכמה בלוגריות נוספות, נתבקשנו לבחור אאוטפיט מקולקציית האביב והקיץ של הרשת ולהצטלם בלוק הנבחר על סט הצילומים. תהליך בחירת האאוטפיט לא היה קל עבורי. הקולקציה כל כך מגוונת ורחבה שפשוט הלכתי לאיבוד. ניתן למצוא שם הכל - פריטים בסגנון אתני ושבטי, רומנטי וקליל, טרופי וצבעוני, טרנדי עם הדפסים גיאומטריים וגרפיים - אין סוף לזה. היה בא לי לנסות הכל מהכל. הבעיה השניה היא שרוב הבגדים על הסט הגיעו במידות S ולא XS, כפי שאני צריכה. בסופו של דבר הצלחתי להרכיב לוק מוצלח מאד בעיני. שהורכב מחולצת ג'ינס ללא שרוולים ושורטס, מבד דנים גם כן. את מראה הדנים שברתי ע"י ז'קט מקסים בהדפס שבטי, שהצטרף לאחר מכן למלתחה הפרטית שלי (כי על פריטים מוצלחים כל כך לא מוותרים). אגב, בקולקציה יש עוד הרבה פריטים ממש מקסימים במחירים מצחיקים. הז'קט הזה עולה כולה 139 ש"ח.

למזלי, הבאתי עמי זוג סנדלים מהבית, אחרת הייתי נתקעת עם נעליים במידה 40+ שהיו על הסט (החיסרון היחיד בלהיות דוגמנית).

  ולהלן התוצאה:


קצת מבוהלת, מה קרה?

צילום - שי יחזקאל

נשיקות,

יאנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה