12.3.14

על קוסמטיקה אורגנית ומסקרה חדשה


Antonym
לאחרונה נחתו בארץ מוצרי האיפור של המותג האורגני Antonym (בהמשך למברשות שכבר הושקו בארץ קודם לכן). המותג שם כערך עליון את שלומם של בעלי החיים וכל מוצריו מבוססים על נוסחאות טבעיות ללא פגיעה בבעלי החיים ובסביבתנו. מוצרי Antonym כבר זכו לפופלאריות רבה בקרב ידוענים רבים בעולם וכעת הגיע תורנו. אני קבלתי להתנסות שני מוצרים - פודרה אפויה ועפרון עיניים שחור.

Certified Organic Baked Foundation
פודרה אפויה במרקם משי המגיעה באריזת עץ מדהימה בגוון Medium Beige (מגיעה בסך הכל ב-4 גוונים שונ ים). אני מניחה את הפודרה בעזרת מברשת קבוקי ליצירת מראה טבעי יותר. היא יוצרת שכבה דקיקה וכמעט בלתי נראית על עור פני, אינה מכבידה עליו וגורמת לגוונו להראות אחיד וחלק יותר. היא הופכת את עורי למאט ומונעת את היווצרות הברק השומני. אמנם הגוון הזה יתאים יותר לשימוש בקיץ - כיוון שהוא מעט כהה מגוון עורי כעת.



Certified Natural Eye Pencil - Waterproof
עפרון עיניים טבעי העמיד במים. העפרון המשוכלל מגיע יחד עם מחדד מובנה. אני בדרך כלל מורחת אותו בתוך העין על מנת ליצור מראה חתולי. הוא עדין ואינו מגרה את העין. נמרח בקלות ונשאר לאורך זמן.




Mascara Lash Potion by Revlon
ולא יכולתי שלא לספר לכם על המסקרה חדשה והמעולה שלי מבית רבלון. המסקרה מבוססת על קומפלקס של חלבונים מאריכה ומעבה את הריסים. למסקרה מברשת צפופה ורחבה, אשר מפרידה את הריסים ומונעת היווצרות של גושים. הריסים באמת נראים מוארכים ומעובים. מסקרה מדהימה!


נשיקות,

יאנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה