7.3.14

MAC Online


לפני כשלושה שבועות רשת האיפור האהובה עלי ביותר - MAC הכריזה על השקת האתר הישראלי לקנייה אונליין. כעת, אין צורך לצאת מהבית וניתן לרכוש את מוצרי מאק ישירות מהבית. המשלוח יגיע לביתכם עם תוך 3 ימי עסקים ללא עלות (בשלושת החודשים הראשונים מעליית האתר). זוהי בשורה משמחת במיוחד עבור אלו מאיתנו המתגוררים בערים בהן עדיין אין סניפים של הרשת. מה גם, שכעת הסיכוי לשים את ידינו על מוצרי המהדורות המוגבלות האוזלים במהירות שיא מהסניפים הוא גבוה הרבה יותר.

כך זה נראה באתר


אספר לכן על חווית הרכישה שלי באתר. האתר מאד קל ונוח למשתמש. המגוון של המוצרים נרחב ביותר (מצאתי באתר את הקונסילר הנצחי שלי בגוון שהיה חסר בסניף הקרוב לביתי). לאחר שהשלמתי את הזמנתי מיד קבלתי מייל המודיע על כך שההזמנה שלי התקבלה ותך 3 ימים עסקים השליח היה בפתח ביתי עם קופסה מהודרת ובתוכה האוצרות הקטנים שלי. לא הייתי מרוצה מהגוון של אחד השפתונים שבחרתי אז נגשתי לסניף מאק בעזריאלי ומיד החלפתי אותו לגוון אחר. במידה ולא הייתי מעוניינת לקחת גוון אחר במקום זה שלא התאים לי - הייתי זכאית לקבל החזר כספי מלא (עד 14 ימים ובמידה ולא נעשה שימוש במוצר).

חוויה נהדרת בהחלט!

אז מה רכשתי?



Select Mosturecover בגוון NW20
הקונסילר שמלווה אותי כבר מספר שנים ובינתיים לא מצאתי לו תחליף. מיד לאחר ההנחה הוא מתמזג באופן מושלם עם העור, אינו נראה, עדין, אינו מדגיש את הקמטוטים סביב העיניים (כפי שקורה להרבה קונסילרים אחרים) ומעניק כיסוי מעולה. בעיני אחד המוצרים הכי טובים שיש בשוק. פעם אחרונה, בביקור בסניף נתב"ג הוא היה חסר במלאי. לשמחתי באתר הוא דווקא כן היה וכעת הוא בידי! ממליצה להתנסות בו. לחצו כאן לרכישה באתר.

Lustre Drops - שימר נוזלי בגוון Pink Rebel
האמת היא ששימר נמצא כבר מזמן ברשימת הקניות שלי ואף פעם לא הצלחתי להגיע אליו. אני אוהבת לאפר בסומק ורדרד את תפוחי הלחיים ואז רק על עצמות הלחיים להניח מעט שימר נוזלי. זה מעניק מראה בובתי ומתוק. מדובר בשימר המעניק ברק עדין ויפיפה המדגיש את את מבנה הפנים. וכמובן, כמו כל מוצרי מאק, הוא עמיד ונוח לשימוש. לחצו כאן לרכישה באתר.

ליפסיטיקים של מאק בגוונים Morange ו- Snob:
אני מכורה לליפסטיקים של מאק. יש לי יותר מ-10 באוסף ומי שעדיין לא ניסה אותם - זה הזמן. תאמינו לי, אלו השפתונים הכי טובים שיש. הם נמרחים בקלות, עמידים, אינם זזים ממקומם ומגוון הצבעים - למות. את Morange הכתמתם אני חומדת כבר מזמן, הוא בעל גוון בוהק ובולט המחמיא לצבע העור שלי. את Snob הורוד ניסיתי רק לאחרונה והתאהבתי. מדובר במין ורוד עמום ובובתי מקסים.


כך נראה ה-Snob על שפתי (לחצו כאן לרכישה באתר):
צילום: אריק רוסה





וכך נראה על שפתי Morange (לחצו כאן לרכישה באתר):
צילום: אריק רוסה



כבר מכינה רשימת קניות הבאה באתר.

נשיקות,

יאנה

10 תגובות:

  1. השפתון הכתמתם קייצי ויפיפה! איזה כיף, תתחדשי!

    השבמחק
  2. את מחמיאה להם והם לך, תתחדשי

    השבמחק
  3. האודם הכתום הורס.
    בכלל, את מהממת בצהוב!

    השבמחק
  4. אנונימי9.3.2014, 22:56

    המשקפיים והג'קט מהממים! מאיפה הם?

    השבמחק
  5. אנונימי10.3.2014, 19:11

    הנעליים והז'קט מהממים! מאיפה הם?

    השבמחק