1.4.14

מקום ראשון

לאחר שהכרתי את המותג Etnia Barcelona קשה להפתיע אותי בגזרת משקפי השמש. יש אינספור מותגים מגניבים ויוקרתיים, אבל המקום הראשון אצלי שמור למותג הנועז מהבירה הקטלונית. את הדגמים שלהם אני מזהה מקילומטרים - המסגרות המקוריות והשיקיות ושילובי הצבעים הגאוניים - אלו הם המאפיינים העיקריים של משקפי המותג. ואני בכלל לא מדברת על האיכות הגבוהה שלהם, ואני נוהגת לזרוק אותם במעמקי התיק ללא נרתיק (פושעת!) ולא קורה להם כלום. הם קלים ונוחים (יש הרבה משקפי שמש שכבדים לי ומכאיבים לי בגשר האף) ומגיעים בעיצובים יחודיים. הקולקציה מאד נרחבת ומגוונת.

להפקה הזו בחרתי בשני דגמים נורא שונים. האחד - רגוע, עדין וקלאסי והשני בדיוק ההפך ממנו - בוהק, נועז ובולט למרחקים.

הזוג הראשון מגיע בשילוב של ורוד פסטלי ובז', הוא אביבי, טבעי ורגוע, כך שהלוקיישן שבחרנו יחד עם הצלם שלי אריק רוסה לצילומים היה החוף, בו הוא השתלב בהרמוניה עם השמש, הרוח, הים והרוגע. גם באאוטפיט שנבחר שלטו הצבעים הפסטליים העדינים והדמות שנוצרה היא דמות רומנטית ומעט מרחפת.









הזוג השני, כפי שאמרתי, מייצג את ההפך המוחלט - הוא אורבני, צבעוני ובולט. אותו בחרנו לצלם במקום הכי הומה אדם בתל אביב - אזור הדיזנגוף סנטר. המשקפיים שייכים לקולקציית Klein Blue ההורסת עם עדשות בעלות הצבע הכחול המיוחד. הדמות שיצרנו כאן עם אריק היא דמות מאד בולטת, עירונית, החיה את העולם הדיגיטאלי. כך גם האאוטפיט שלבשתי הוא זוהר, שונה ואמיץ. התוצאה לפניכם.









צילום: אריק רוסה

נשיקות,

יאנה


3 תגובות:

  1. ואוו יאנוש, את לא מספיקה להפתיע. אהבתי הכל. מהמם!

    השבמחק
  2. שני הלוקים הורסים ברמות אהובה, אבל השני, וואו - כובש!

    השבמחק
  3. הפוסט הכי יפה שלך!
    נשיקות♥

    השבמחק