17.5.14

מי לא מכיר את עדיקה?


כולם מכירים את עדיקה. עדיקה היא הפלא של עולם האי-קומרס הישראלי ואתר למכירות אונליין המוביל בישראל. עדיקה שנתה את הרגלי הקניה של הלקוח הישראלי ולמדה אותו כי הרכישה דרך האינטרנט היא פשוטה ונגישה לכולם. עדיקה מציעה ללקוח אופנה טרנדית וצעירה במחירים מאד נוחים ומדיניות משלוחים והחזרות נוחה במיוחד.

למען האמת, אינני נמנית עם חסידותיהן הגדולות של רכישות האונליין. אני תמיד מעדיפה למדוד את הבגד ולחוש אותו לייב. שמרנית ויקית כזו. אז עבור זקנות כמוני, לפני חודש, עדיקה הקימה חנות פופ אפ ענקית ומגניבה במתחם התחנה בת"א. למתחם נהרו אלפי שמרניות כמוני ופשוט ניקו את המדפים. סוף סוף קבלנו את ההזדמנות למדוד ולמשש את הפריטים השווים הנמכרים ברשת.

כיוון שאינני נוהגת לרכוש דרך האינטרנט , עד כה לא היו ברשותי פריטים מבית המותג. כמעט. חוץ מקלאץ' אחד מושלם, המאותר בפאייטים כסופים. חפשתי אחד כזה די הרבה זמן, כיוון שבעיני הוא פשוט מתאים להכל. לא משנה מה תלבשי. כי אין לוק מנצח ללא טאץ' מנצנץ. וזהו האאוטפיט שלבשתי להשקת החנות. 





קלאץ' - עדיקה
טי שירט - קולקצית Conscious ל-H&M
חצאית - H&M
נעליים - Zara


לאחרונה, עדיקה יצאה בשיתוף פעולה הכי נחשק אבר - עם המותג הספורטיבי פומה. במסגרת השת"פ, יוצעו פריטי המותג למכירה בלעדית באתר!

 ואני כבר מזילה ריר...

את כל קולקציית הנעליים ניתן למצוא כאן.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה