16.11.14

אהבה טהורה

אזור העיניים הוא האזור הכי בעייתי בפנים, כיוון שהוא הראשון שמראה סימני גיל ומסוגל לחשוף את גילנו האמיתי (גם אם אנו נראים צעירים). חשוב להתחיל לטפח אזור זה מגיל צעיר, על מנת לדחות ולו במעט את הקמטוטים הראשונים. שגרת טיפוח העיניים שלי מורכבת מסרום מזין אותו אני מניחה לפני השינה וקרם עיניים, בו אני עושה שימוש לפני מריחת הקונסילר. שגרת טיפוח זו חשובה מאד עבור העור העדין והדק סביב העיניים שנוטה ליובש, במיוחד בעונה הקרה.


לאחרונה התחלתי להשתמש בסרום חדש – Osmoter מבית Ahava. זהו סרום מרוכז לעיניים להפחתת סימני עייפות וגיל מסדרת Superserums  המפורסמת, המכילה פי 3 Osmoter – טכנולוגית המינראלית המתקדמת של אהבה. זוהי תמצית מרוכזת של מי ים המלח, המכילה סידן, נתרן ואשלגן. מינרלים אלו חודרים לשכבות העור העמוקות ביותר ומחזקים אותן. כתוצאה מכך, העור נראה זוהר, צעיר וקורן יותר. מדובר בסרום קליל בעל מרקם נוזלי ג'לי שקוף. הוא נספג במהירות, מותיר את העור שסביב העיניים רך ונעים למגע. הוא אינו כבד או שומני, בעל ניחוח עדין ונעים. 





בנוסף לסרום המופלא, באהבה משיקים גם את Precious Desert Oil – מוצר חובה לחורף. זהו שמן מזין לגוף המבוסס על צמחים הצומחים באזור ים המלח (כן, יש דבר כזה, והם אפילו בעלי כושר השרדות יוצא מין הכלל). אני מורחת אותו על עור לח, מיד אחרי המקלחת, נותנת לו להספג ורק אז מנגבת את השאריות בעזרת המגבת. לאחר השימוש בו העור הופך לרח וחלק ואין זכר לסימני היובש שתמיד אופייניים לו בחורף. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה