10.2.15

אימון עם Forever21


כאשר הוזמנתי לאירוע הבריאות והספורט בחסות הרשת Forever21 צהלתי משמחה. מה יכולך להיות מהנה וחיוני יותר מאירוע שכולו אימון כושר? במיוחד אם מדובר באימון בבגדי הספורט החדשים מבית המותג הצעיר. 

מי שעוקב אחרי כאן ובאינסטוש, ודאי יודע כי הנני נוהגת להתאמן באופן קבוע וגם במהלך האימונים לשמור על מראה אופנתי ועדכני. עם זאת, אינני מרגישה בנוח לבזבז הון תועפות על בגדי האימונים (בכל זאת, רק מזיעים בהם. לא?), ותמיד מעדיפה את האופציה הנגישה יותר, תוך הקפדה על מראה ואיכות גבוהים של הפריטים. לשמחתי, כבר מספר שנים שאני מוצאת את מבוקשי ב-Forever21. הרשת מציעה מבחר נרחב של בגדי ספורט איכותיים וטרנדיים במחירים השווים לכל נפש ונמוכים במאות אחוזים מאלו המוצעים ברשתות האחרות. 

לאחרונה הרשת השיקה קולקציה חדשה - Active בה שולבה טכנולוגיה חדשה המתבטאת בגמישות הבד, בנידוף הזיעה ובפונקציונאליות טרנדית ואפנתית. הקולקציה מורכבת מגופיות, חזיות ספורט, טייצים ועליוניות ממש מגניבות. והכל במחירים ממש מצחיקים!

לסיכום, מספר תמונות מהאירוע עצמו, שהתרחש במועדון ההולמס פלייס בעזריאלי.
עם ספוש








נשיקות,

יאנה

2 תגובות:

  1. איזה כיף היה!
    ממש עשה לי חשק לעשות עוד כושר ביחד עם עדו אנשים ולא רק לרוץ לבד!
    מחכה להתאמן יחד שוב.
    נשיקות

    השבמחק
  2. הכי לעשות להתאמן בקבוצה זה כמעט כמו אימון אישי אבל יותר זול ויותר חוויתי, כמו הקבוצות אימון של הולמס פלייס או הרבלייף, חבורה של אנשים שמתאמנת ביחד מעצימה את כל העניין. וגם יש תוצאות טובות

    השבמחק