1.6.15

השמלה המושלמת


נדמה כי השנה גיליתי עבור עצמי מחדש את הרשת הצעירה American Eagle. זה התחיל ב-5 (!!!) זוגות שורטס קצרצרים שרכשתי ברשת לפני הטיול שלי לברזיל, כי גיליתי שיש לי מחסור בפריט לבוש כזה. 


שורטס - American Eagle

מאז הרשת פשוט לא מפסיקה להפתיע אותי. כל פעם נכנסת לסניפי הרשת, אני מוצאת את עצמי יוצאת משם עמוסה בבגדים כל כך נכונים, נוחים, כיפיים שלא מפסיקים לגרוף אינספור מחמאות. הרשת תמיד נתפסה בעיני כמציעה בגדים צעירים מדי ובייסיקים, והעונה היא הוכיחה שזה לגמרי לא נכון. מבחר השמלות, השורטס, הג'ינסים והטי שירטס בגזרות העדכניות והכל כך מחמיאות הוא עצום. כך למשל, השמלה הזו שרכשתי ממש לפני כחודש ואני לא מפסיקה לחרוש עליה. היא מתאימה לכל שעות היום - גם לעבודה, גם לאירוע בערב, גם עם סנדלים שטוחים וגם עם נעלי עקב, גם עם ז'קט ג'ינס מעל וגם עם קימונו משי. היא פשוט השמלה המושלמת בעיני לעונה הנוכחית. כל פעם שאני מבקרת בסניפי הרשת אני מגלה עוד ועוד שמלות כאלה, בסגנון הבוהו שיק הקליל והכל כך מתאים לקיץ השיראלי.
שווה ביקור!




שמלה - American Eagle
סנדלים - Steve Madden

תגובה 1:

  1. תמונות מהממות!
    אהבתי במיוחד את השמלה :)

    נשיקות,
    מריה
    scorttarius-style.blogspot.com

    השבמחק