10.6.15

איפור ערב


ביום חמישי שעבר הגעתי לפגישה אישית ושיעור איפור בסניף דיזנגוף סנטר של מותג האיפור הכי אהוב עלי MAC. הגעתי לשם די בחששות, כי מה כבר יכולים ללמד אותי? שגרת האיפור שלי מורכבת מפודרה, סומק, איילינר ומסקרה. בערב מצטרף לזה גם שפתון. וזהו. ככה נראה האיפור שלי, בין אם מדובר ביום עבודה, בילוי עם חברים או מסיבה/אירוע בערב. אני די מנוסה כבר בציור פס האיילינר, כך שבאמת אינני זקוקה לשיעורים בנושא. משחקי הצלליות הם לא ממש כוס התה שלי, כי אני לא באמת יודעת לעשות זאת וגם כי אני אף פעם לא מרוצה כשמישהו מנסה זאת עלי. זה תמיד נראה לי מוגזם, מיותר ובעיקר לא מחמיא.

בכניסתי אל הסניף ליהיא שביט המתוקה קבלה את פני ומיד החלה לברר באיזו טכניקת איפור ארצה להתנסות. חשוב לציין, כי לאותו הערב היתה מתוכננת מסיבה גדולה, בה היה חשוב לי להראות במיטבי. לא ממש ידעתי במה אני חושקת, אז הצעתי לה אולי בכל זאת ללמד אותי טכניקת מריחה האיילינר מודגשת והמתאימה יותר לערב. ליהיא סרבה בתוקף, בטענה כי איפור האיילינר עמו הגעתי גם ככה נראה מעולה, והציעה ללמד אותי משהו חדש. אולי איפור ערב. לא היה לי רעיון אחר, ולמרות שכמעט והייתי בטוחה שלא אהיה מרוצה מהתוצאה – החלטתי להסכים ולתת לזה צ'אנס. הסברתי לליהיא שאשמח לאיפור מעושן, כזה שמארכיך ומלכסן את העיניים. את השיטה הראשונה שניסינו פחות אהבתי וכבר הייתי די מיואשת, כשליהיא המקסימה והכל כך סבלנית הציעה לנסות טכניקה נוספת.

כשהיא סיימה לאפר את העין הימנית שלי והסתכלתי במראה, לא ניתן היה לתאר את הפתעתי מהתוצאה. זה היה לא פחות ממושלם. איפור ערב שתמיד חשקתי בו ומעולם לא אופרתי בו. כזה שמחמיא בצורה המושלמת ביותר למבנה פני ועיני. בעין השמאלית כבר התנסיתי בטכניקה הזו במו ידי, מה שהתברר כלא מסובך כלל וכלל (רק מקווה כי אוכל לשחזר זאת לבד בבית, ללא עזרתה ומסכת התיקונים של ליהיא). בגדול, הטכניקה היא לאפר את החלק הקרוב ביותר אל הריסים של העפעף קודם בעיפרון שחורף לטשטש ולהניח מעל צללית כהה. לאחר מכן לעלות לכיוון שקע העין עם צללית בהירה יותר. התוצאה באמת מדהימה בעיני! כל כך החמיאה למבנה ולצבע העיניים שלי. על פני ליהיא הניחה מייק אפ פודרה על מנת לקבל גוון עור אחיד, עברה על עצמות הלחיים עם ברונזר ומעט סומק אפרסקי בתפוחי הלחיים. לסיום מרחה את שפתי בשפתון טבעי ומעט מבריק.

התוצאה היתה מעבר למצופה. לא הפסקתי לקבל מחמאות על האיפור השונה ולא אופייני לי בדרך כלל. תודה רבה למאק האהובים עלי על החוויה הנהדרת הזו! ולליהיא המוכשרת שהצליחה למצוא את סגנון האיפור החלומי עבורי!


אגב, כל אחת יכולה להתנסות בשיעור כזה, בסניף מאק הקרוב לביתה. עלות השיעור הינה 350 ₪, כאשר בסיומו היא יכולה לבחור ב-3 מוצרים בהם נעשה שימוש בשיעור לבחירתה בסכום זה. כך שהשיעור יוצא לגמרי בחינם! ממליצה בחום!

המוצרים בהם נעשה שימוש:





ליהיא בפעולה


מנסה לשחזר את מה שליהיא עשתה


התוצאה הסופית:



תיעוד מהאירוע עצמו

נשיקות,

יאנה

2 תגובות:

  1. נראית נפלא מתוקה, זה באמת היה מושלם! מקווה שתצליחי לשחזר לבד!! נשיקות

    השבמחק