7.6.15

תפוח, מישהו?

אני מגדירה את עצמי כמכורת אפל. בשום פנים ואופן לא אהיה מוכנה לבגוד ביצרן זה. יש כרגע בבעלותי אייפון מדגם S5 ואני לגמרי מאוהבת בו. הוא הגיע עמי לארץ מהונג קונג הססגונית לפני כשנה ומאז אנחנו לא נפרדים. מקווה שגם לא נפרד בקרוב (אלא אם יפול לידי מתוק אחר מדגם 6 או אחד חדיש יותר (מתי S6?). זהו האייפון השלישי שלי (3 ו-4 שרתו אותי נאמנה לפני כן) ויש בידי גם אייפאד מיני חמוד להפליא. עם זאת, במחשבי מאק לא ממש יצא להתנסות עד לא מזמן, כאשר הוצג בפני ובפני מספר בלוגריות נבחרות הדגם החדש והדנדש של MAC Book Air – הקל והדק ביותר (ב-24% דק יותר מהמחשב הדק ביותר כיום). הסוללה שלו מסוגלת להחזיק עד 9 שעות לא טעינה, בעל צריכת חשמל נמוכה במיוחד ומסך רטינה מתקדם. הוא מגיע בגוון זהוב יפהיפה (אח תאום לאייפון שלי) ויהווה עבורי מתנה נהדרת ליום הולדתי ה-30 שחל לפני כחצי שנה (למי שעדיין לא כבד אותי במתנה הולמת). במיוחד לאלו האחרונים, במהלך כל חודש יוני רשת iDigital  הכריזה על 15% הנחה על כל מחשבי MAC, כולל הדגם החדש!

אז למה אתם מחכים?

זהב, זוכרים, כן?




נשיקות,

תגובה 1:

  1. יש לי מקבוק אייר
    אבל אני חייבת את הזהב! 3>
    מהמם

    השבמחק