14.7.15

החולשות הקטנות

והנה עוד פוסט החולשות הקטנות.

Hugo by HUGO BOSS 
הנני זוכרת היטב את יום הגיוס שלי. חום (סוף יולי), לחץ, אי ודאות וניחוח של הבושם הוגו בוס. בערכה למתגייס קבלתי דוגמית קטנה של הבושם האהוב עלי דאז, עליו חלמתי במשך מספר חודשים ולא הרשיתי לעצמי עקב התקציב הדל של עובדת בחנות כלי כתיבה וממתינה לגיוס. כאשר הגרסה המחודשת שלו נחתה בידי לפני כחודש עלו בי זכרונות מתוקים לתקופה המופלאה והעליזה דאז. לבושם ניחוח פירותי מרענן, המבוסס על מנדרין איטלקי ויסמין קטיפתי. אהבה ישנה בגרסה מחודשת.   




L'extase L'air du Temps by Nina Ricci
עוד חבר ותיק מהעבר הרחוק – לאחר שהתמכרתי לתפוח האדום של נינה רי'צי- Nina, מגיע ניחוח חדש וממכר לא פחות - L'extase L'air du Temps. בבקבוקון מעוצב להפליא בגווני הסגול העמוק מסתתר לו ניחוח חושני ונועז במיוחד מבית היוקרה הצרפתי. הוא מתקתק ומבוסס על תווים אוריינטליים ומאסק. 



ריסים להדבקה - Il Makiage
ריסים מלאכותיים זה משהו שתמיד חששתי ממנו. אומנם הם מעניקים מראה בובתי ומעצים ומדגיש את אזור העיניים, ההתעסקות בהם תמיד הצטיירה בעיני  כמסובכת למדי ורק האפשרות של להרוס את האיפור (יחי האיילינר) מנעה ממני כל חשק להתנסות בפלא זה. לאחרונה דווקא הצלחתי להתגבר על הפחד, כאשר קבלתי לידיד 3 ערכות של ריסים מלאכותיים מבית Il Makiage. הערכות הללו הן חלק מהסדרה המורכבת מכ-40 סוגים שונים של ריסים להדבקה, החל מאלו במראה טבעי ועד לריסים במראה אקסטרים. כל הריסים עשויים משיער טבעי בעבודת יד מוקפדת. כל כך הופתעתי כשגיליתי כי השימוש בהם ממש פשוט ונוח!




סדרת הברונזרים והשימרים המינראליים מבית Il Makiage
המותג משיק סדרה של 5 ברונזרים ו-5 שימרים מינראליים במבחר נרחב של גוונים, שיתאימו לכל סוג עור. בקולקצית הברונזרים קיימים כאלו בגימור מאט – לשעות היום ולעור שמן, וכאלו בגימור מבריק יותר לשעות הערב. השימרים נועדו להאיר את האזורים הבולטים בפנים, הם כמעט שקופים ובעלי מרקם משי. מוצרים מעולים ומולצים בחום! 







Il Makiage Dual Make up Remover

מסיר איפור דו פאזי (אותו יש לנער היטב לפני השימוש) מבית איל מקיאג'. מיועד לניקוי האיפור מעור הפנים, אך לא לאזור העיניים. מנקה את האיפור ביסודיות, מותיר את העור נקי ומשי למגע.




Il Makiage – מגבונים להסרת האיפור

מגבונים היפואלרגניים להסרת האיפור מבית איל מקיאג'. מיועדים גם לאזור העיניים. עדינים, עושים עבודה מעולה ללא מאמץ. מעולים לנסיעות, לטיסות ולרגעים עצלים במיוחד בבית. 







Mosturizing Emulsion by Premier
תחליב הלחות מבית פרימייר ים המלח הוא מוצר חדש בשוק ומיוחד לקיץ הישראלי – הלח והחם, המשלב בתוכו גם תחליב לחות וגם סרום מזין. התחליב מעושר במינרלים חיוניים מים המלח. הוא בעל פורמולה מיוחדת הנספגת במהירות, הוא מותיר את העור רענן, מלא לחות וללא ברק שומני.


Lancaster Sole Di Capri by Lancaster
חידוש נוסף בגזרת הבשמים, הפעם מבית היוקרה לנקסטר – בושם במהדורה מוגבלת במיוחד לימי הקיץ בהשראת האי האיטלקי היוקרתי – Capri (הנה לכם אפילו תמונה שצלמתי לפני מספר שנים בעת הביקור המקום המופלא). הבושם מגיע כחלק מסדרת השמש המפורסמת של המותג. מדובר בניחוח אקזוטי וחמים, המבוסס על פירות הדר, פרחי שמש לבנים, ילנג ילנג ואורז. הוא מגיע בבקבוק מקסים וקייצי במיוחד. עושה חשק לים! או לקאפרי. 



נשיקות,

יאנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה