27.7.15

Color Riche


אני מכורה לשפתונים. כמעט ומעולם לא תתפסו אותי יוצאת מהבית ללא שפתון משוח על שפתי. גם אם מדובר באחד שקוף שנועד רק לחח אותן. במגירת האיפור שלי ישנו אוסף שכולל עשרות שפתונים בכל צבעי הקשת וממיטב מותגי האיפור מהארץ ומחו"ל. לאחרונה לקולקציה זו הצטרפו גם שני חברים נוספים מסדרת Color Riche של L'oreal. מדובר בסדרה ותיקה, אשר לקראת חגיגות ה-30 שלה השיקה 30 גוונים חדשים ונועזים בגימורים השונים, החל מהמאט הכה טרדני ועד למבריק הרומנטי. אני קבלתי להתנסות את 373 (Magnetic Coral) הקוראלי המהפנט ו-335 (Carmin Saint Germain) בגוון בורדו יין עמוק. שני השפתונים הם שפתוני לחות, המעשירים את עור השפתיים בלחויות וויטמינים. הם יחסית עמידים, בעלי פיגמנט חזק שמתבטא בגוון בוהק במיוחד על השפתיים וגימור מבריק. בהצלחה רבה הצטרפו בתור דיירי קבע בתיק האיפור שלי. 





נשיקות,

יאנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה