16.8.15

BB vs. CC 2


זוכרות את הפוסט הזה?

בו הבטחתי לכם פוסט בו אספר על חווית השימוש שלי ב- BB Blemish Balm Cream וב- CC Color Correcting Cream מסדרת הסקין פרפקשן של L'oreal. אז לאחר שימוש של שבוע, אני יכולה להעיד בפה מלא כי אכן צדקתי וה- CC Color Correcting Cream הוא המועדף עלי מביניהם. אבל תחילה אתחיל מהסבר קצר על שניהם. 

 BB Blemish Balm Cream הוא בעצם קרם לחות, המגן מפני השמש (25 SPF), מכווץ את הנקבוביות וכמובן מתקן את גוון העור. לי הוא הרגיש מעט שומני על העור, אמנם העור אכן היה נראה אחיד יותר והנקבוביות מצומצמות יותר. אחר לאחר כמספר שעות הופיע הזוהר השומני עדין, אותו אני פחות מחבבת.


במקרה של CC Color Correcting Cream (אותו הנחתי מעל קרם הלחות הרגיל שלי) הוא בעצם מתקן גוון עור. הופך אותו לאחיד, מנטרל את האדמומיות (ואני סובלת ממנה, במיוחד באזור בצדי האף) וגם בעל מקדם הגנה  SPF 20. הקרם ממש נעים לשימוש, הוא הרגיש לי קליל, לא שומני. העור לאחר השימוש בו היה נראה בריא, האדמומיות פחות בולטת לעין והגוון אחיד יותר. אני לגמרי עם ה-CC!

ומה איתך?
Past this code to your post page

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה