26.8.15

Michael Kors Gold


לפני קצת יותר משנה שהיתי בחופשה מהנה בקוסטה ריקה ופנמה. בקוסטה ריקה בקרנו בשמורות טבע עצומות, פגשנו בעלי חיים שונים ומשונים ונהנינו מהנופים המרהיבים. בפנמה בעיקר רבצנו בחופים זהובים עם מים תכולים מלאי כוכבי ים. את החופשה המדהימה החלטנו לקנח בשבוע בעיר החלומות – ניו יורק.  בין הביקורים באתרים ההיסטוריים, הפארקים והמסעדות המעולות, כמובן שלא ויתרנו גם על השופינג. ואם כבר שופינג, אז ב-5th Avenue כמובן. ואם כבר 5th Avenue אז איך אפשר לפסוח על החנות המהודרת של המעצב האמריקאי הכי חם היום – Michael Kors. עוד טרם הטיול קבלתי החלטה כי ללא תיק מאת מייקל קורס אינני חוזרת הביתה. בסופו של דבר בעת הביקור בסניף עקב המחסור בזמן וההיצע הנרחב של התיקים לא הצלחתי לבצע את הבחירה וחזרתי אל ביתי בידיים ריקות.
לשמחתי, לפני כמספר חודשים נפתח בארץ סניף של המותג המהולל (בקניון רמת אביב) ואני כבר סימנתי לעצמי מספר דגמים שאשמח לאמץ. ובינתיים אני נהנית מהבושם החדש והמדהים שלי מבית המותג, השייך לקולקציית Michael Kors Gold. היא מורכבת מ-3 בשמים, ב-3 גווני הזהב – זהב לבן, צהוב וורוד. המתכת היקרה היוותה השראה לקולקציה זו, עם כל העושר והמותרות שהיא מייצגת. כל אחת תוכל לבחור מהקולקציה את הניחוח והמתכת המועדפת עליה:

1. זהב לבן - WHITE LUMINOUS GOLD: אצילי ומאופק, המבוסס על תווי היסמין, האגס והענבר.

2. 24 קארט - 24K BRILLIANT GOLD: הקלאסי, והפרחוני, עם תווים עציים.

3. רוז גולד - ROSE RADIANT GOLD: הנועז, המתובל והפרחוני.

יכולות לנחש באיזה ניחוח אני בחרתי?


באופן לא מפתיע, בחרתי ב24 קארט, הזהב הצהוב, בהלימה מושלמת להעדפה שלי בתכשיטים (אותם אני גם עונדת) – כולם ללא יוצא מין הכלל עשויים זהב צהוב.

מסתבר שהקולקציה המהודרת הצליחה לסחרר ולסחוף את בעלי מסעדת מסה המדהימה, מה שהוביל אחריו שיתוף פעולה יוצא מין הכלל:  Flash Your Gold, 3 קוקטיילים על בסיס Martini בהשראת הבשמים שבקולקציה.
במהלך חודש ספטמבר לקוחות המסעדה יוכלו ליהנות מהקוקטיילים הללו ובכל יום רביעי יתקיימו במסעדה ערבי קונספט בהשראת מועדון Studio 54 האגדי. 



נשיקות,

יאנה

2 תגובות: