9.8.15

Miracle by Garnier


לפני כשבוע נכחתי בהשקה כייפית של שני חידושים מבית Garnier Paris: Miracle Skin Cream  ו-Miracle Sleeping Cream, שניהם מסדרת ה-Miracle Skin. מדובר בסדרת אנטיאייג'ינג הנלחמת בסימני הגיל.

הקרם הראשון, הוא ה-Miracle Skin Cream, זהו קרם יום המסייע לשינוי מראה העור – לצעיר ורענן יותר. הוא מבוסס על רכיבים פעילים וטכנולוגיה המוגנת בפטנטים ומתאים את עצמו לסוג העור. הוא מבטיח לשנות את פני העור מבחינה ויזואלית מיד עם השימוש הראשון, ולגרום לעור להראות צעיר, רענן, חלק ואחיד יותר. השימוש בו לאורך זמן מבטיח להילחם בסימני ההזדקנות ולשפר את מראה כתמי הפיגמנטציה וקמטים בצדי העיניים, לצד הגנה מפני השמש של SPF20. ניתן לעשות בו שימוש בוקר וערב והוא מיועד לגילאי 35-55. מעט מוקדם עבורי, לכן הועבר להתנסותה של אמי. היא העידה על שביעות רצון גבוהה ממנו, ציינה כי נספג מיידית בעור ומשאיר אותו רענן וזוהר יותר.


קרם נוסף מבית גרנייה הוא קרם שינה Miracle Sleeping Cream, הוא קרם חדשני גם כן, הפועל להחלקת העור במהלך השינה ומצמצם את סימני העייפות. גם הוא מבוסס על 7 מרכיבים פעילים החודרים לכל שכבות העור ונלחמים בסימני ההזדקנות. הוא מבטיח לנו עור צעיר ובריא יותר בבוקר. גם הקרם הזה הועבר לאמי, היא דיווחה על כך שמדובר בקרם מפנק במיוחד שמריחתו הפכה לריטואל קבוע לפני השינה. גם הוא נספג במהירות ומותיר את העור רך ונעים למגע, ובמיוחד בבוקר שאחרי.

חושב לציין כי במהלך חודש אוגוסט 2015 מחיר השקה מיוחד: 55₪ בלבד ליחידה (במקום 110 ₪), וזוג מוצרים ב-100 ₪ בלבד (במקום 220 ₪ ).

נשיקות ממני ומאמא!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה