1.12.15

B.Unique- Take 2


אחרי השת"פ המוצלח שהיה כאן בקיץ ביני לבין רשת הנעליים הישראלית B.Unique – הוא חוזר גם לקראת עונת החורף. כעת נתבקשתי לעצב זוג נעלי חורף לבחירתי. הפעם עצבתי את הנעליים ממש מהתחלה, משלב בחירת האימום, הסוליה, העקב, החומרים והצבע כמובן.

למען האמת נגשתי למשימת העיצוב עם וויז'ן מסוים בראש שנורא רציתי לממש. דמיינתי לעצמי מגפונים בגובה הקרסוליים, בגוון ג'ינג'י, בעלי קצה מרובע רך ושטוח, עם תפר אמצעי ועקב עגול מעץ. לצערי, התוכנית לא יצא לפועל, עקב אילוצים כאלו או אחרים. נאלצתי לעבוד עם האימומים והסוליות הקיימות. העבודה לא היתה פשוטה, אבל הודות לסבלנותה הרבה של שירי שליו, המעצבת המקסימה, נוצר כאן זוג מקסים, פרקטי, שישמש אותי הרבה החורף.



עיצבתי מגפונים עשויים זמש בגוון חמים, עם עקב מרובע ויציב, גם הוא מצופה זמש. למעלה החלטתי להוסיף שורת פרנזים, כי זה מושך את כל תשומת הלב אל הרגליים ויראה נהדר עם חצאית מיני קצרה או שמלה בוהו שיק באורך מידי. עם זאת, המגפונים ישתלבו נפלא גם עם מכנסי ג'ינס משופשפים ומתרחבים, כאשר רק הקצה המחודד שלהם יציץ מטה.

תודה רבה לרשת B.Unique שהחליטה גם הפעם לבחור בי לצורך השת"פ , לשירי המקסימה שסבלה את כל הגחמות שלי, לקרנית המדהימה והמקצועית כל כך לשאר הבנות שלקחו חלק בפרויקט.


הנעליים כבר פתוחות לרכישה באתר בי יוניק (כאן) ויש לי גם הפתעה עבור הקוראות המדהימות שלי, מי שתרצה לרכוש נעליים אלו בחנות האונליין של B.Unique תוכל ליהנות מהנחה בסך של 20% על כל קולקצית הבלוגריות + על כל קולקצית החורף. שימו לב, ההטבה מתסיימת ב-15/12.

קוד ההנחה שיש להזין בקופה בעת הרכישה: 7940

את הקולקציה המיוחדת ניתן למצוא גם ב-3 סניפי הרשת ברחבי הארץ:
ת"א - חנות רשת בי יוניק, דיזינגוף 114  03-5336694
רמת גן - חנות רשת בי יוניק, קניון איילון  03-6496902
פתח תקווה - חנות רשת בי יוניק, העצמאות 65, קניון כפר גנים  03-6206990 

תהנו!

נשיקות,


יאנה

4 תגובות:

  1. מיזם נפלא והעיצובים של כולכן ממש יפים

    השבמחק
  2. איזה יופי!!! המגפונים מקסימים!! מלאי שיק וככ טרנדים! כיף שיצא לך להשתתף בפרויקט!!

    השבמחק
  3. כלכך אהבתי את הנעליים שעיצבת , ובכלל הרעיון ממש יפה ומיוחד!! מדהימה!

    השבמחק
  4. את הורסת, והעיצוב מהמם 3>

    השבמחק