28.2.16

חולשות קטנות

Phyto Poudre Libre by Sisley

אם היו אומרים לי שאני עומדת לעבור לחיות באי בודד ועל לבחור במוצר איפור אחד בלבד, בלי לחשוב פעמים הייתי בוחרת בפודרה. ועדיף כמה שיותר שקופה וקלילה. כל שגרת האיפור שלי מבוססת של שימוש במוצר זה, שסופח שומן וברק מיותר מהפנים. כזו בדיוק היא הפודרה החדשה מבית סיסלי היוקרתי - Phyto Poudre Libre היא פודרה אבקתית שקופה, במרקם קליל ואוורירי. היא שקופה ובלתי נראית, אך מעניקה לעור הפנים זוהר. היא מעושרת בויטמינים ואינה מייבשת את עור, אלא שומרת על הלחות הטבעית שלו. 


Skin Recovery Cream by AVENE

קרם החלמה לעור עדין מבית אוון הצרפתית. מועשר בפורמולה אשר מרגיעה ומלחחת במיידיות עור מגורה. לקרם אריזה מיוחדת, המסייעת בשמירה על סטריליות בעת השימוש בו. בעיני הוא נהדר במיוחד לשימוש על העור לאחר חשיפה ממושכת לשמש. 

Crème Purifiante by PAYOT
זוהי הפעם הראשונה שאני מתנסה במוצרי המותג PAYOT, שהשיק לאחרונה סדרה חדשה המיועדת לעוד מעורב עד שמן (נעים להכיר!) - Payot Expert Pureté . היא כוללת 4 מוצרים לטיהור, ניקוי וחיטוי העור: מי מיסלר, תחליב לחות ותיקון פגמים, ג'ל לטיפול וניקוי של נקבוביות חסומות וקרם לחות לטיפול בפגמי הערוץ אני קבלתי לידי את PAYOT Crème Purifiante, שהוא קרם הלחות לתיקון פגמי העור עם תמצית מנטה צ'יליאנית. הוא מלחח את העור, מוותר את יצור השומן, מונע ברק שומני ומפחית את פגמי העור. בעל מרקם קליל שנספג במהירות. מתאים גם לעור רגיל כמו שלי. 

Daily Micro Peel by HL
המותג לקוסמטיקה המקצועית HL משיק סדרה של 5 פילינגים לטיפול ביתי, כאשר כל אחד מהם מתאים לצרכים שונים של העור. הם מסייעים בחידוש העור, מצמצמים את נראותם של כתמי הפיגמנטציה ומשפרים את מרקמו. הם ממיסים ומסירים את התאים המתים ומחדשים את העור. בסדרה: Daily Micro Peel לשימוש יומיומי, Enzymatic Pell המבוסס על אנזימים ומבצע פעולת פילינג עדינה, White Peel ליצירת גוון עור אחיד, Reveal Peel המתקלף המעניק לעור פעולת מתיחה ו-Superlift Peel הפועל בשיטת ההמסה והמטפל בקנטים. אני קבלתי לידי את Daily Micro Pell לשימוש יומיומי. הוא נהדר! מגיע בצורת אבקה שבעת המגע עם המים הופכת לקצפת גרגרית. הוא מנקה את העור ביסודיות, מותיר אותו חלק ובעל גוון אחיד. הוא פועל נגד חמצון ואף מלחח את העור. אני נוהגת לעשות בו שימוש לפני השינה ובבוקר העור מרגיש רענן וחלק.


Eisenberg Paris - For Men
המותג הצרפתי Eisenberg Paris יוצא בסדרה חדשה לגבר הכוללת 3 מוצרי טיפוח לעור הפנים: ג'ל ניקוי לפנים ולגילוח, מסיכת מתיחה וג' ממריץ למראה עור צעיר. הסדרה מבוססת על פורמולה חדשנית של 3 המולקולות, הפועלים להמרצת תהליך החמצון, הענקת אנרגיה לתאים ולחידוש. אני קבלתי להתנסות את הג'ל לגילוח וניקוי עור הפנים, המתאים לשימוש יומיומי. בן זוגי דיווח כי הוא מנקה את העור ביסודיות ולא מייבש אותו. הוא מותיר אותו נקי וקטיפתי. ניתן לעשות בו שימוש גם כג'ל גילוח עדין. המוצג השני שקבלתי הוא Youth Elixir, ג'ל ממריץ להפחתת סימני גיל ועייפות עם אפקט המתיחה המיידי. הוא נספג במהירות בעור, אינו מותיר ברק שומני או תחושה לא נעימה, אלא בן זוגי דיווח כי ממש הרגיש כאילו העור נמתח, ונראה חלק ואחיד יותר. מוצרים נהדרים! את הסדרה ניתן להשיג בבלעדיות בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה