17.2.16

חולשות קטנות

Moroccanoil
בשמן הידוע של המותג אני משתמשת כבר די מזמן, ולאחרונה אף החלטתי להתנסות בגרסת הלייט שלו, שתתאים יותר לשיער הדק יחסית שלי. הוא נספג במהירות בשיער, מותיר אותו מבריק ואינו שומני. מה גם שבמהלך חודש פבוראר ומרץ הקרובים ניתן לקבל תיק ים ממותג ומהמם ברכישת השמן הטיפולי הרגיל או לייט (125 מ"ל).



Lip Balm by Yves Rocher
מה יכול להיות שימושי יותר בחורף משפתון לחות מזין, מועשר בתמציות טבעיות וחמאת שיאה טהורה? ובמיוחד כשזה מגיע בניחוח פירותי מעורר תיאבון? קולקצית שפתוני הלחות של איב רושה פשוט נהדרת והאריזות, למות!


Pro by Il Makiage

סדרה חדשנית וגאונית של המותג איל מקיאג' – הכוללת 4 סוגי פלטות להרכבה עצמית של מוצרי הסדרה המינראלית של המותג: פלטה הכוללת 4 הצלליות , פלטה המיועדת ל-4 סמקים, 4 ברונזרים והיילטרים ואחת שמרכזת גם 2 ברונזרים והיילטרים וגם 2 סמקים. הפלטה ניתנת גם למילוי חוזר, מה שהופך אותה לחסכונית ושימושית במיוחד. בסדרה המינראלית של איל מקיאג' ניתן למצוא יותר מוצרים שמיוצרים בטכניקת אפייה מיוחדת ומגיעים במבחר רב של גוונים (יותר מ-50), כאשר כל אחד מהם מצויד במגנט מיוחד מה שהופך את תהליך ההרכבה לפשוט ומהנה.


 Be My Valentine by GADE
אומנם החג הרשמי כבר מאחורינו, אך עדיין אין זה מאוחר לספר על מראה האיפור הכינו במותג במיוחד לחג, שאגב, יהיה תקף גם לשאר ערבי השנה. בקולקציה ניתן למצוא את IDYLIC SOFT SATIN LIPSTICK NO. 557 RED SIN, שפתון עשיר בלחות ובפורמולה מיוחדת להחלקת הקמטים בגוון אדום עמוק ו- CRYSTAL GLOW NAIL NO. 475 CANDY APPLE  לק בגוון תואם, להשלמת המראה הדרמטי והרומנטי.


 Like an Unforgettable Kiss by Essence
עוד קולקציה במהדורה מוגבלת לולנטיין – הפעם מבית Essence הכה אהובה עלינו. הקולקציה מורכבת מצלליות בגוונים עדינים ורכים עם אפקט פנינה, לק באותם הגוונים הרומנטיים, בושם בניחוח פירותי- פרחוני המבוסס על תווי האשכולית הורודה, המנגו והפטל. עוד בקולקציה ניתן למצוא שפתונים ומברשת להנחת הסומק. כל מוצרי הקולקציה עוצבו בגוונים פסטליים בניחוח רומנטי מתוק.

Gel  Eye Pencil by Essence
עוד חידוש מבית אסנס – עיפרון עיניים במרקם ג'ל, שגם מבטיח עמידות גבוהה במים. בעל פיגמנט חזק, מריחה חמאתית ונוחה ו-6 גוונים מטאליים הורסים.


24h Hand Protection by Essence

סדרה חדשה מבית אסנס הכוללת קרמי ידיים ב-3 ניחוחות "טעימים" במיוחד בהשראת הקייק פופס. הניחוחות: וניל וקינמון, עוגיות ושקדים ודובדבן וקוקוס. לקרם מרקם קליל, שנספג במהירות ומותיר את העור רך ונעים.


Colossal Kajal Liner by Maybelline
עיפרון עיניים חדש מבית מייבלין, השייך לסדרת הקולוסאל. לעיפרון פורמולה יחודית בעלת פיגמנטים אינטנסיביים ומריחה קלה. ניתן לעשות בו שימוש כאיילינר, לטשטש ולמראה סמוקי ולאף כצללית.


Made to Last by Pupa
מייק אפ חדש מבית PUPA  האיטלקית. מבטיח עמידות לאורך זמן, מגע קטיפתי, מראה טבעי ונטול שומן. הוא בעל מידת כיסוי בינונית, מכיל מקדם הגנה מפני השמש ונמכר כעת במחיר השקה של 79 ₪ בלבד.


Made to Last Waterproof Eyeshadow by PUPA
פופה משיקה ליין של צלליות סטיק עמידות ב- 12 גוונים נפלאים. הם מגיעים ב-4 גימורים שונים: פנינתי, משי, מטאלי ופנינתי עמוק. הצללית מגיעה בצורת עיפרון עבה, מה שמקל מאד על השימוש בה ומאפשר אף להגיע לדיוק מירבי. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה