13.3.16

היוש מגי!

גיל 30 שלי ‏הביא ‏עמו לא רק קמטוטים קטנים סביב העיניים אלא גם 2 שערות לבנות על הראשי. וזה קרה בדיוק בתקופה בה החלטתי להפסיק לצבוע את שיערי וליהנות מהגוון החום העמוק הטבעי שלי. לא יכולתי לסבול את מראה השיער המאפיר שלי (אף אם מדןבר כולה ב-2 שיערות) והגעתי למסקנה כי הגיע הזמן לצבוע אותו, לראשונה בחיי.

למטרה זו החלטתי לפנות לסניף סופר פארם הקרוב אל ביתי. באת שיטוטי בין המדפים נתקלתי בדיוה העולה והמוערצת במיוחד (הי, כפולים!) - מגי אזרזר שזה עתה נבחרה לפרזנטורית החדשה של קולקצית צבעי השיער מבית גרנייר - Color Naturals Creme. רעמת שיערה של מגי נראיתה מדהים להלפליא, ולאחר שיכנועים רבים - היא גלתה לי את הסוד שלא השאיר לי ספק בבחירת מותג הצבע שיגאל אותי מהשיער הלבן.


חזרתי לביתי עם שתי חבילות צבע Color Naturals Creme של Garnier לצביעה ביתית בגוון הקרוב ביותר לגוון הטבעי שלי.

מדובר בנוסחה מיוחדת המועשרת בהזנה טבעית אשר שומרת על בריאות השיערה. השימוש בצבע קל ופשוט והתוצאה מופלאה. שיערי נראה טבעי, מבריק ובריא. אני לגמרי מרוצה!

לעמוד הפייסבוק של Garnier - כאן.
כך נראה שיערי בתאורה ביתית

שיערי באור השמש
נשיקות,

יאנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה