19.4.16

במירוץ עם סקצ'רס


מי שעוקב אחרי באינסטגרם ובפייסבוק, ודאי יודע שחלק ניכר מחיי היומיום שלי מוקדש לפעילות גופנית. עד לא מזמן נהגתי לבקר על בסיס כמעט יומי במכון הכושר, אך לאחרונה התחלתי גם באתגר חדש - אתגר הריצה. כבר די הרבה זמן רציתי להתחיל לרוץ, אך מכל מיני סיבות זה לא קרה. כעת, אני כבר רצה, משתדלת להתחיל כל בוקר מריצה קלה. כידוע, ריצה דורשת אבזור מתאים. הכוונה היא כמובן, לנעלי ריצה מיוחדות. לאחרונה התחדשתי בזוג צבעוני ויפהפה מבית המותג  Skechers  מקטגורית ה-Performance שלהם המורכבת ממספר דגמים יחודיים המיועדים לענפי ספורט השונים. זוג הנעליים שלי שייך לקטגוריית נעלי הריצה GO RUN, המונה נעליים העשויות חומרים קלים במיוחד, הן עבות ויציבות ואף זכו לאינספור פרסים כנעלי ריצה מקצועיות. הנעליים נורא גמישות ונוחות, ואני אפילו לא מדברת על העיצובים היפהפיים שלהן – הן מגיעות בצבעוניות מגניבה וטרנדית.

לאחרונה, המותג לקח חסות על מירוץ המרכז הבינתחומי בהרצליה שנערך ב-31.3 לזכרו של סא"ל עמנואל מורנו, הלוחם הכי בכיר של מדינת ישראל שנפל במלחמת לבנון השניה. במהלך המירוץ הוקם גם מתחם הפנינג עם מתחמי חוגים, חנות פופ אפ של המותג וכל מיני אטרקציות נוספות וכייפיות במיוחד.




וגם אני לקחתי חלק במירוץ, עם נעלי הריצה החדשות שלי.


מה גם, שהנעליים כל כך נוחות לי שאני נועלת אותן לא רק כשאני רצה אלא גם כשאני רק מתאמנת במכון כושר. להלן התיעוד:






נשיקות,


יאנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה