7.6.16

לבן בשבועות


בחג שבועות הקרוב אני מוזמנת למספר ארוחות חגיגיות, אך לצערי את החג הקרוב אבלה הרחק ממדינתנו הקטנטונת, במוסקבה הקרירה (מסתבר שלא כל כך קרירה בימים אלו, אבל מה טוב). עם זאת, עבור מי שנשארת לחגוג את חג הביכורים בישראל, החלטתי להכין הצעה נוספת (בהמשך לפוסט הקודם) ללוק כייפי וקליל לחג הקרוב. מה גם, שאני מתכננת ארוחת ערב באחת מהמסעדות הטובות במוסקבה בערב החג וכבר הכנתי אאוטפיט מתאים. כפי שכבר ספרתי בעבר, אני די לא אוהבת כללים ומסכמות ולא חושבת שחייבים ללבוש לבן בחג הקרוב. עם זאת, החלטתי שהשנה הצבע הלבן יופיע בלוק שלי, אך רק בנעליים, וזה כמובן בגלל שלא יכולת להתאפק ולא לנעול את הזוג החדש והמושלם שלי מהמותג Charles and Keith. המותג הסינגפורי מציע נעליים ותיקים בעיצובים טרנדיים ומאד מדויקים במחירים השווים לכל נפש, וכל זאת בלי לפגוע באיכות הגבוהה והנוחות ביותר של הפריטים. במיוחד לקראת שבועות, ניתן למצוא בחנויות המותג מגוון נרחב של נעלי עקב, סנדלים עם פלטפורמה וסנדלים שטוחים בגווני הלבן וניוד.

אני מתה על הזוג החדש שלי, הם כל כך נוחים ושיקיים! צרפתי אליהם שמלה בגזרתבגוון ניוד ואני מאד מרוצה מהלוק הנקי ופרשי שהתקבל כאן.







חג שמח!

נשיקות,


יאנה

תגובה 1:

  1. Hey! Pretty look. In love with the dress!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    השבמחק