29.8.16

חולשות קטנות

Insta-Matte Lipstick Transformer by Smashbox
למוצר הזה חיכיתי מלא זמן! בעצם ידעתי על קיומו כבר בערך לפני שנה, כאשר נכחתי בפגישה עם המאפר הבינלאומי של סמאשבוקס שהגיע אלינו מדרום אפריקה. כבר אז המוצר נחשף בפנינו, אך נאסר עלינו לגלות זאת לעולם. וכעת הוא סוף סוף נחשף ואף הגיע לידי. כמה התרגשות!  

אז במה מדובר כאן? Insta-Matte Lipstick Transformer הוא ג'ל מיוחד המגיע בשפופרת, אותו מניחים מעל לכל שפתון והוא מיד הופך אותו למט. וכל זאת בלי לייבש את השפתיים ותוך כדי שמירה על הגוון של השפתון המקורי.  כך בעצם נוצר מצב שמספר השפתונים שברשותך מוכפל – כל שפתון לחות בין רגע יכול להפוך למאט. אני כבר מזמן עברתי לשפתוני מאט בלבד, וכעת תכשיר הפלא הזה יחזיר לחיים גם את שפתוני הלחות שלי שנזנחו. המצאה גאונית! 





Be Legendary Lipstick by Smashbox
  סמאשבוקס משיקה 36 גוונים חדשים לשפתון המצליח Be Legendary Lipstickהשפתונים מגיעים בשני מרקמים – לחות ומאט הכה טרנדי כיום. שפתוני המאט עמידים למספר שעות, אינם מייבשים את השפתיים ובעלי מרקם קטיפתי. גווני הלחות מועשרים בחמאת שיאה, מלחחים ומטפחים את עור השפתיים העדין. מעניקים גוון בוהק לשפתיים. שפתוני הלחות כמובן ניתנים לשימוש יחד עם תכשיר Insta Matte ליצירת מראה מאט מושלם וקטיפתי. 



Chubby in the Nude Foundation Stick by Clinique
החידוש הסופר מגניב מבית קליניק – מייק אפ שמגיע בצורת הצ'אבי סטיק המפורסם שלהם (שכבר עשה מהפכה בגרסת השפתון והצללית). הוא מגיע ב-10 גוונים שונים, סופר נוח לנסיעה ומתאים לשימוש כמייק אפ רגיל וגם לטאץ' אפים ותיקונים. יש לו מרקם קרמי קליל, המתמזג באופן מושלם עם העור. נשמח בקלות על העור ועמיד למשך שעות רבות. 


Twinkling Eyes − Icy Eye-Reviver Gel by Givenchy
ג'יבנשי משיקה ג'ל עיניים חדשני עם אפקט של קירור. הוא מפחית סימני עייפות, מלחח ומעניק מראה זוהר וקורן לעור העדין סביב העיניים. מיד עם הנחתו של הג'ל מורגשת קרירות נעימה בזאור. הוא נספג במהירות, מרענן ומהווה בסיס נהדר לקונסילר. 




Sunset Bronze Prismatic Highlighter (Limited 
Edition) by Elizabeth Arden
מותג היוקרה אליזבת ארדן משיק מראה איפור קיץ 2016 במהדורה מוגבלת שכולו מורכב מגווני הברונזה, הסגול, הורוד החמים והכתום. אני קבלתי לידי את ההיילייטר הקסום הזה. הוא מגיע בסטיק במרקם קרמי ומעניק לעור זוהר פנינתי והארה. אני מורחת אותו על עצמות הלחיים, ליצירת מראה מפוסל וקורן. 


Khol Couture Waterproof by Givenchy
ג'יבנשי משיקים מראה קיץ תוסס בגווני קיציים ועליזים המורכב מפודרות, ברונזרים, סמקים, גלוסים ועפרונות העיניים. אני קבלתי לידי את ה- Khol Couture Waterproo, עיפרון עיניים עמיד במים בגוון תוסס של כחול אלקטריק. הוא נמקח כמו חמאה ובעל עמידות גבוהה ביותר. 


The scent for her – Boss
הבושם החדש מבית בוס מבטיח לסחוף אותנו ע"י ניחוח חושני, נשי ומפתה. הוא מבוסס על תווי אפרסק דבש, פרזיה וקקאו קליל. זהו ניחוח עוצמתי וגברי בבסיסו, אך בעל רוך נשי. הוא מגיע בבקבוק קלאסי ואלגנטי בגווני הניוד ויהווה תוספת נהדרת לאוסף הבשמים. בלעדי בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי.



Victoria's Secret Fantasies

מותג הטיפוח האמריקאי האהוב משיק מחדש את סדרת הדגל המצליחה - Victoria's Secret Fantasies -  המורכבת מ-20 ניחוחות שונים. הסדרה האהובה שנתה את פניה – עם ניחוחות חדשים ואריזות חדשות ומעוצבות להפליא. המגוון הנרחב של הניחוחות יאפשר לכל אחת למצוא את הניחוח (או כמה) אליהם היא הכי מתחברת ואף לערבב ביניהם בעת השימוש, ליצירת הניחוח היחודי והמועדף עליה. אני קבלתי לידי תחליב לחות לגוף בניחוח Amber Romance החמים, והמבוסס על תווי ענבר וקרם אנגלז, בודי מיסט בניחוח Total Attraction הפרחוני והמבוסס על תווי סחלב, דובדבן ופריחת השושן ואו דה טואלט בניחוח Secret Charm, גם הוא פרחוני רענן, המבוסס על תווי יערת הדבש ויסמין. שלושתם שונים וסוחפים כל כך!


Sea, Love & Sun by Essie
זהו מארז קייצי וכיפי מבית אסי, המכיל את 4 הגוונים הכי נמכרים של המותג:  fiji בגוון ורוד חיוור ופסטלי,  russian rouletteהאדום הבוהק והמרגש, ballet slippers ורוד עדין וקלאסי, ואחרון  - cute as a button – קורלי עסיסי. המארז הזה הוא כל מה שציפורניים שלך צריכות הקיץ (וגם בסתיו). להשיג בלעדית בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי.



 Mascara by Revlon
רבלון משיקה סדרה של 4 מסקרות, כאשר כל אחת מהן נותנת מענה לכל הצרכים שלנו בגזרת הריסים: עיבוי, נפח והוספת אורך. כל אחת מהן מאובזרת בפקק בצבע שונה ובהתאם הצורך עליו היא נותנת מענה:  הורודה מעניקה לריסים נפח ומעבה אותם, הירוקה מאריכה אותן באופן פלאי, הכחולה גם מאריכה וגם מעבה והירוקה והאדומה היא המולטי – גם מאריכה וגם מעבה. מיותר לציין שהאדומה היא הפייבוריטית שלי – בתור בעלת ריסים בהירות ויחסית דלילים. 


 ColorStay REVLON 2 IN 1  Makeup Compact & Concealer
עוד חידוש מבית Revlon – מייק אפ וקונסילר בטכנולוגית ה-Color Stay היחודית במוצר אחד. המייק אפ מעניק גימור חלק וכיסוי עמיד בגון חצי מאט לאורך זמן. הקונסילר, שמותאם במיוחד ומגיע בגוון אחד בהיר יותר מגוון המייק-אפ מסווה את פגמי העור. יחד, שני המוצרים מצליחים ליצור שילוב אולטימטיבי קליל הניתן לערבוב, שמעניק כיסוי הנבנה בהדרגה לשילוב עם גוון העור הטבעי ובמקביל לשמור על הפונקציונאליות: נוח, קומפקטי ונייד המאפשר לקחת אותו לכל מקום. 

Deep Euphoria by Calvin Klein
מותג קלווין קליין מרחיב את סדרת האופוריה, סדרת הבישום מהמצליחות בעולם – הפעם מדובר בשחקן חדש תחת השם Deep Euphoria. מדובר בניחוח עוצמתי, נועז וחזק מקודמיו. מבוסס על תווי פלפל לבן, עלי מנדרינה, ורד שחור ומולקולת קסקלון. הבקבוק נשאר אותו בקבוק אייקוני, אך כהה ודרמטי יותר.






Almond Sensitive Skin Body Wash by Weleda 
תחליב רחצה בניחוח שקדים מבית וולדה. מנקה, מגן ומזין את העור. מכיל שמן שקדים ומתאים במיוחד לעור רגיש ומגורה. מבוסס על רכיבים צמחיים ואורגניים בלבד. מותיר את העור רך וקטיפתי לאחר המקלחת. 

נשיקות,

יאנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה