29.9.16

חולשות קטנות

Glitter Dreams by Laline
ללין משיקה מהדורה נוצצת של מוצרים בנגיעות של פתיתי זהב, במיוחד לקראת החגים. לסדרה ניחוח עדין של Star Dust המבוסס על אמבר, מאסק, שזיפים ופרח הליליות. אני קבלתי לידי את קרם הגוף המפנק המועשר בחמאת שיאה והמרגיע ומזין את העור ואת סבון הנצנצים – ג'ל רחצה עדין המלחח ומרענן את העור.

בנוסף לזה, במיוחד לקראת החודש למודעות לסרטן השד, ללין משיקה מראה אישית קטנה וורודה עם כיתוב Love yourself כאשר 50% מהרווחים ממכירתה יועברו כתרומה לעמותת "אחת מתשע". 


Keratin Smooth Mask by Loreal
לוריאל משיקה מסיכה חדשה לשיער, המכילה סרום המחליק את סיב השיערה, מטפח, משקם והופך אותו למבריק ובריא יותר. היא מבוססת על רכיבי מיקרו קרטין ומתאימה גם לשיער שעבר החלקה. למסיכה ניחוח עדין וסוחף, והשיער לאחר השימוש בה הוא רך, חלק, מבריק ומאד נעים למגע.  

מתחם השפתיים בקניון רמת אביב YSL
לפני כשבועיים התמזל מזלי לבקר במתחם השפתיים המיוחד של מותג היוקרה YSL. זהו מתחם איפור מיוחד המאגד את כל מוצרי איפור השפתיים של המותג. המתחם היה פתוח למשך שבוע, כאשר במהלכו ניתן היה לקבל יעוץ והתאמה אישית של תכשירי השפתיים ע"י מיטב יועצי היופי של המותג. והנה השפתון שהותאם במיוחד בשבילי (שהו שמן השפתיים בגוון 05):



Coach New York

בושם חדש מבית המותג האמריקאי Coach. מדובר בבושם מרהיב שעוצב בהשראת קו אביזרי הנשים של המותג. זהו ניחוח אורבני, תוסס וניו יורקי. הוא מבוסס על תווי האגס, האשכולית האדומה, שמן ורדים ואזוב אלון. 


Remington Silk Therapy
רמינגטון מחדשת את סדרת ה-Silk Therapy ומשיקה מחליק שיער חדש – המבוסס על טכנולוגיה חדשה ובלעדית המאפשרת החדרת חלקיקי חלבון משי לתוך ציפוי ה- Advanced Ceramic (הפלטות הקרמיות). אותם חלקיקים מועברים לשיער תוך כדי עיצובו בעת השימוש במכשירי עיצוב שונים, בהם הותקנה הטכנולוגיה.  המחליק מגיע במהירות שיא לטמפרוטורה של 240 מעלות. הוא מאובזר במנגנון המאפשר להתאים את דרגת החום לסוג השיער, ומנגנון הטמפרטורה המיוחד שלו זוכר את דרגת החום בה נעשה שימוש בפעם האחרונה. השימוש בו נוח, מהיר והתוצאות מדהימות. השיער לאחר השימוש בו חלק, משי ואינו שרוף או יבש. 


Plaisirs by Yves Rocher

קולקציה חדשה מבית איב רושה – המורכבת מ-3 סדרות שונות של מוצרי טיפוח לגוף – המרגיעה, הממריצה והחושנית. כל המוצרים מבוססים על רכיבים צמחיים, בעלי PH נייטראלי ולא מכילים פראבנים. אני קבלתי לידי את תחליב גוף בניחוח מנטה ופטל המשגע, והממריץ ושמן רחצה בניחוח לבנדר ופטל שחור להרגעה. 



נשיקות,

יאנה

תגובה 1: