5.9.16

במפגש עם OFRA



את הפוסט הזה אני חייבת לכן כבר כל כך מזמן, אבל בגלל כל הטיסות (מוסקבה, קובה ומדיירה) זה איכשהו נפל בין הכיסאות. אבל זהו הזמן הנכון לפיצוי.  אז קבלו את שלושת המוצרים המדהימים של המותגOFRA  שקבלתי לאחרונה להתנסות, באירוע ההשקה המהמם של האתר הוותיק והאהוב Guilty

Advanced Vitamin C Cream
קרם פנים העשיר בויטמין C הכל כך חיוני לעור (נלחם נגד הזדקנות העור, שומר על הלחות ומסלק רעלים). לקרם גם מקדם הגנה של SPF20. הוא מתאים לכל סוגי העור, אינו שומני, נספג במהירות בזק בעור ומותיר אותו משי ונעים למגע ובעל ניחוח עדין ונהדר של פירות הדר. מתאים גם לעור שמן ובעייתי. 
לרכישה: כאן


Blush Palette

כי אין מוצר איפור שאני אוהבת יותר מסמקים. אם היו אומרים לי שאני אמורה לעבור לגור כעת באי בודד ושיש באפשרותי לקחת עמי מוצר איפור אחד בלבד, ללא היסוס הייתי בוחרת בסומק.  הפלטה המושלמת הזו כוללת 12 גווני סמקים שונים, החל מקלאסיים, טרנדיים, מנצנצים, מאט וכאלו המשמים להצללות והארות. הם עשירים בפיגמנט, מגיעים בפורמט דחוס מאד. הם נמרחים בקלות, קטיפתיים למגע ועמידים למשך כל שעות היום. פלטת גן עדן!
לרכישה: כאן


Semi-Permanent EyeBrow Gel Waterproof

ג'ל הגבות כבר מזמן הפך לדייר קבע בתיק האיפור שלי. בתור בעלת גבות דלילות ויחסית בהירות, אני כבר לא מתארת לעצמי את חיי לא המוצר הגאוני הזה, שהממלא את הגבות ומשווה להן מראה מודגש אך טבעי שלא נראה מאופר. ב-Ofra משיקים שני גוונים חדשים לג'ל הגבות שלהם, המותאמים במיוחד ללקוחה הישראלית, בגוון בהיר וחום בינוני. הג'ל המעולה נוח לשימוש, עמיד למשך שעות רבות, עמיד במים ומעניק מראה טבעי, בדיוק כפי שאני אוהבת. 
לרכישה: כאן

נשיקות,

יאנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה