16.11.16

חולשות קטנות by MAC


Liptensity by MAC
שפתון חדש מבית MAC, שפותח במיוחד הודות לטכניקה מיוחדת של הבחנה בין גוונים שונים ומרובים. הוא מגיע ב-24 גוונים בעלי אינטנסיביות עוצמתית בשילוב טכנולוגית פיגמנטים חדשנית. השפתון עמיד , בוהק ועשיר למשך כ-8 שעות, הצבע אינו דוהה. לשפתון פורמולה יחודית במרקם ג'ל המחליקה על השפתיים עמו חמאה, והוא גם מועשר בויטמינים חיוניים וחמאת שיאה. קבלתי לידי את הגוון Habanero באדום-כתום בוהק ומלא חיים, שבעיני נורא מחמיא לגוון עורי ויהווה פתרון נהדר עבורי בעונת החורף הקרובה. 


Star Trek Collection by Mac

קולקציה חדשה מבית MAC שכולה עוצבה בהשראת הסדרה האייקונית "מסע בין כוכבים". הקולקציה מורכבת מגלוסים, שפתונים, מסקרה, לק לציפורניים, מברשות איפור, איליינרים, פודרה, צלליות וריסים מלאכותיים, כאשר כולם עוצבו בגוונים קוסמיים, בהשראת הסדרה המדוברת. אני קבלתי להתנסות את השפתון בגוון Kling It ON – סגול כהה עם נצנוץ ורוד עדין. יראה נהדר בשעות הערב עם אאוטפיט שחור ודרמטי. 


Pro Longwear Waterproof Brow Set 

גבות מאז ומתמיד היוו אישיו עבורי. כאשר אני מסתכלת בתמונות שלי מגיל ההתבגרות, הצבא וימי האוניברסיטה – לא ממש ברור לי מה עבר בראשי כאשר החלטתי שגבות דקיקות זה יפה ובכך החרבתי את מראה פני. ממש כך. לגבות יש השפעה אדירה על המראה הכללי. אני, באופן כללי לא ממש התברכתי בגבות שופעות, אלא בדלילות ויחסית בהירות. מה שמצריך ממני לערב תכשירים קוסמטיים על מנת להדגישם. עם זאת, תמיד סלדתי מעפרונות וצלליות מיוחדות לגבות, שתמיד העניקו להן מראה לא טבעי ומודגש למדי לאחרונה גיליתי עבור עצמי מוצר, שבלי להגזים, אני לא יוצאת מהבית בלעדיו. מוצר הפלא הזה הוא ג'ל הגבות של מאק. זהו ג'ל עמיד במים למילוי וסידור הגבות. הוא מעניק להן את המראה הכי טבעי, הכי עדין אך מודגש שניתן לחלום עליו. מספיקה משיכה אחת בלבד על מנת לקבל את המראה הרצוי. הוא עמיד לאורך כל שעות היום, גם במהלך אימוני כושר (לאלו מביננו שמשקיעות ומזיעות), בילוי בים או בבריכה. ממש המושיע שלי!

Instacurl Lash
מסקרות מעולם אין מספיק. זהו כנראה מוצר האיפור האהוב עלי ביותר. יש בידי אינספור מסקרות מכל המותגים, בכל הגדלים והצבעים. אני לגמרי מכורה למסקרות. הריסים שלי יחסית ארוכים, אך דלילים ובהירים. לכן אני חייבת להדגיש אותם ותמיד בוחרת את המסקרות שלי בקפידה. לאחרונה גיליתי עבור עצמי את המסקרה החדשה מבית MAC   - Instacurl Lash. זוהי מסקרה חדשנית ומרהיבה במיוחד. היא מגיעה באריזה צבעונית וגדולה יחסית לשאר המוצרים של מאק, היא מעגלת את הריסים באופן מיידי, מעבה ומדגישה אותם, בדיוק כמו שאני אוהבת. היא גם עמידה לאורך שעות היום, אינה מתפוררת. המסקרה מאובזרת בטריק מיוחד – ניתן לעגל את המברשת שלה בעזרת סיבוב הידית להתאמה מירבית למבנה העין והריסים. היא פשוט אדירה! מומלץ בחום!


כך נראות הגבות שלי לאחר השימוש בג'ל גבות המהולל Pro Pongwear Brow Set והריסים לאחר השימוש ב-Instacurl Lash


נשיקות,

יאנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה