5.12.16

חולשות קטנות

 Regenerating Shampoo With Prickly Pear Oil by Christophe Robin
קריסטוף רובאן הוא אומן הצבע הצרפתי אשר עמל על שיערן של כוכבות קולנוע רבות. לפני כ-2 עשורים הוא הקים את המותג תחת שמו אשר התמחה בצבעים המבוססים על שמנים ומרכיבים טבעיים ללא תוספות כימיות. כעת הוא משיק קולקצית שיער המטפלת בנזקי הקיץ שהגיע לאחרונה לרשת אפריל. השלב הראשון בשיקום השיער הוא השמפו המשקם המבוסס על שמן זרעי צבר. הוא מתאים לכל סוגי השיער, מזין אותו, משקם ומעניק לו ברק. הוא אינו מכיל פראבנים וסיליקונים. מתאים לשימוש יומיומי. מותיר את השיער רענן, מבריק ומשי למגע.

Regenerating Mask by Christophe Robin

השלב השני בשיקום העמוק הוא מסיכת השיער האינטנסיבית, המועשרת גם כן בשמן זרעי הצבר. היא מחדשת את סיב השיערה מבפנים ומהווה טיפול משלים לשמפו המשקם של המותג. מספיקה כמות זעירה של המסיכה על מנת לפזרה על כל השיער (אני בעלת שיער ארוך יחסית). השיער לאחר שימוש בה קטיפתי, רך, מבריק ובעל ניחוח עדין ומשכר. 





שמן מיוחד לעוד הפנים מבית לאוקסיטן. זהו שמן 100% טבעי המכיל 5% שמן שיאה ושמן מרולה ומיועד להענקת לחות לעור פנים יבש ורגיש. מספר טיפות בודדות מספיקות על מנת להזין את כל הפנים ולהעניק להן את הלחות הנדרשת, גם אם מדובר בעור יבש מאד. כמו כן, שמן המרולה מכיל סגולות נוגדות חמצון, המשקמות והמסייעות לעור שלנו להילחם בנזקי הגיל. ניתן לעשות שימוש בשמן זה בלבד או להוסיף מספר טיפות ממנו לקרם הלחות הרגיל. הוא מומלץ לשימוש גם בבוקר וגם בערב, כאשר בערב השימוש בו חיוני במיוחד. לא פעם ספרתי כאן כיא ני בעלת עור מעורב, בעל נטייה לשמנוניות באזור ה-T. תחילה מעט חששתי לעשות שימוש בשמן, מכיוון שאינני רוצה להעמיס עוד שמנוניות על עור פני השמן גם כך. עם זאת, נורא הופתעתי לטובה – השמן נספג במיידיות ולא רק שלא גורם לעור פני להראות שמנוני, אלא אף מווסת את השמנוניות ומעניק לו מראה מאט ומלוטש לאורך כל שעות היום. מומלץ בחום!
ניתן לרכישה כאן


Masque Dermo –Apaisante by Payot

מסיכת הזנה והרגעה מבית PAYOT הצפרתית. היא מבוססת על אצות, חמאת שיאה וסוכר מזוקק, מתאימה לכל סוגי העור ובמיוחד לעור עדין ורגיש. היא מרגיעה את העור במיידיות, מעניקה לו לחות ומפיגה מתחים. היא מתאימה לשימוש של פעם עד פעמיים בשבוע והיא מותירה את העור רך, רגוע וללא אדמומיות. נהדרת!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה