17.1.17

חדשות מבית Juvena


המותג השוויצרי Juvena משיק סדרת מוצרים חדשה Juvelia Nutri-Restore, מעיין מעיין נעורים לעור חדש. זוהי סדרת אינטי אייג'ינג המבוססת על טכנולוגיה פורצת דרך ורכיבים יוקרתיים המעניקים לעור מראה צעיר, קורן ורענן. מוצרי הסדרה מפחיתים את סימני הזדקנות העור, הודות לרכיבים הפעילים עליהם מבוססים. בסדרה 5 מוצרים: קרם יום/לילה, תחליב לחות, קרם עיניים, סרום וקרם צוואר. אני קבלתי להתנסות את קרם העיניים – Regenerating Anti Wrinkle Cream. זהו קרם עיניים אשר מלחח, מזין ומקדם את העור העדין סביב העיניים. הוא מפחית את מראה הקמטים, מצמצם עיגולים שחורים ונפיחויות באזור. מעניק לעור סביב העיניים מראה קורן וזוהר. אני עושה בו שימוש לפני הנחת הקונסילר בבוקר ולפני השינה בערב. 

מוצרים נוספים מבית Juvena  בהם יצא לי להתנסות לאחרונה:

Mastercare Express Firming & Smoothing Bio Fleece Mask

מסיכת מיצוק והחלקה יחודית מבית Juvena. למסיכה השפעה מיידית, הודות לריכוז הגבוה של חומרים פעילים. היא מצודית ברטיית בד אורגנית אשר מסייעת בהחדרת החומרים אל תוך העור. היא מבוססת על שתי טכנולוגיות חדשניות הפועלות להתחדשות העור. את המסיכה יש להניח על העור ל-10-20 דקות, להסירה ולהניח לאחריה את קרם הלחות הרגיל בו את עושה שימוש קבוע. אידיאלית לפני אירוע חשוב. 


24 H Deodorant by Juvena
דאודורנט מיוחד מבית Juvena, השייך לסדרת ה-Body Care. הוא מגן על העור למשך 24 שעות, אינו מכיל אלכוהול ואלומיניום ומעניק הרגשת רעננות.


נשיקות,

יאנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה