21.2.17

חולשות קטנות

Eye Opening Mascara by Bobbi Brown
בהשראת המסקרה המופלאה של בובי בראון - Eye Opening Mascara, המותג משיק שיעור איפור מיוחד לעיניים. במהלך השיעור (20 דק') אמני האיפור של בובי ילמדו אותך להתאים את האיפור האידיאלי למבנה העין שלך, שיסתיים בהנחת המסקרה האגדית. הפורמולה שלה מועשרת בפיגמנט שחור עמוק והמברשת תעניק כיסוי אחיד לכל ריס וריס, ללא יצירת מראה גושי. 


Extra Repair Nourishing Milk by Bobbi Brown
שמן יחודי במרקם חלבי המבוסס על תערובת של שמני זית, חוחובה שומשום ושקד. מזין את העור בלחות וחוסם את איבוד הקולגן החיובי למראה הצעיר. העור לאחר השימוש בו נראה מוצק, בריא וקורן יותר. מיועד להנחה על עור פנים נקי לפני הנחת קרם הלחות. מכין את העור באופן מושלם להנחת המייק אפ. 


Push Up Drama Mascara by Mabelline
המסקרה החדשה מבית מייבלין המבטיחה לנונפח ואורך דרמטיים. למסקרה מברשת במבנה יחודי אשר גורם לריסים לאחר השימוש בה להראות מורמים ומעוגלים במיוחד. הפרומולה הקרמית של המסקרה מחלקיה בקלות על הריסיפ ועוטפת אותם, אינה מתפוררת ועמידה לאורך שעות היום.


Unstress Quick Performance by Christina
קרם פנים בעל תוצאה מיידית מבית מותג הדרמו קומסטיקה כריסטינה. לקרם נוסחה ייחודית המבוססת על מרכיבים בוטניים חדשניים, הפועלים למניעת אובדן הנוזלים מהעור, להרגעת הגירויים, סילוק רעלים ושיפור ההגנה הטבעית של העור מפני נזקי הסביבה. הקרם נספג במהירות, אינו מותיר שכבה שומנית ומותיר את העור מלא לחות וזוהר למראה. 


Shimmer and Glow by Careline
ערכה מיוחדת מבית קרליין לאיפור זוהר. זוהי ערכת השימר המקצועית, המכילה 4 גוונים זוהרים שמעניקים לפנים מגע של אור. הם מתאימים ל-4 אזורים שונים של הפנים, וניתן לעשות בהם שימוש בנפרד או יחדיו. ישדרגו כל מראה איפור, בין אם מדובר באיפור יומיומי או איפור ערב. 



Balckberry by Labello
מותג לטיפוח השפתיים משיק ניחוח חורפי במיוחד – אוכמניות. השפתון המפורסם מגן על השפתיים מפני נזקי הסביבה ומלחח אותו.


White Tea by Elizabeth Arden
אין דבר שאני מחבבת יותר מסוגי תה השונים, מסתבר שזה נכון בנוגע לניחוחות. אליזבת ארדן משיקים ניחוח חדש – התה הלבן העדין והרומנטי. הוא מבוסס על מנדרינה איטלקית, מרווה ואיריס לבן ומגיע בבקבוק לבן, אטום ומינימליסטי.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה