6.4.17

חולשות קטנות

 Bamboo by Gucci
ניחוח חדש וסוחף מבית ג'וצ'י, בית האופנה הכי חם לאחרונה. זהו בושם עוצמתי ואלגנטי השואב השראה מדמות האישה העכשווית, מלאת החן ונשיות. זהו ניחוח עצי פרחוני, קייצי ועליז. ניחוחו מבוסס על תווי האלמוגף האמבר, שושנת קזבלנקה ווניל מטהיטי.  הוא מגיע בבקבוק בעיצוב ארט דקו, מזכוכית בגימור של חיתוכים ופקק כסוף בצורת במבוק.



הבושם נאסר למכירה בארץ וזמין בבלעדיות רק בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון!


Bloomsbury Collection by Jo Malone
 קולקציה חדשה ומרגשת במיוחד מבית ג'ו מלון היוקרתי שהושקה ב-1 למרץ בסניפי הרשת. הקולקציה המוגבלת נוצרה בהשראת קבוצת אנשי רוח בריטיים, הידועים בכיוניים Bloomsbury. הקבוצה פעלה בתחילת המאה ה-20 בבית החווה צ'ארלסטון בסאסקס. בין חברי הקבוצה המפורסמים נמנית גם ווירג'יניה וולף וונסה בל. הקולקציה החדשה מונה 5 ניחוחות חדשים ויחודיים, ביניהם: עור וארטמיסיה, טבק ומנדרין, ויסקי ועץ הארז, שושנה ויקינתון כחול. ה... הוא הניחוח המועדף עלי מהקולקציה, המשלב בתוכו את תווי ה. 



Always On Matte Liquid Lipstick by Smashbox
סמאשבוקס משיקה 20 גוונים חדשים של שפתון נוזלי בגימור מאט, העמיד ל-8 שעות. לשפתון מרקם קטיפתי נעים שמחליק על השפתיים, אינו מייבש אותם ואף מזין ומלחח אותן. הוא עמיד גם בפני מאכלים ושמניים ומים. אינו מורגש על השפתיים ומעניק להם גוון עז ובולט. 


Pretty Powerful

סומק קרמי חדש מבית בובי בראון, שמושק במיוחד לקראת יום האישה הבינלאומי. מתאים לשימוש גם על השפתיים וגם על הלחיים, מתמזג בקלות עם העור ומעניק לו גוון ורוד פודרה עדין ומחמיא. כבר הספיק להפוך לדייר קבע בתיק האיפור שלי.



נשיקות,

יאנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה