14.9.12

Gjel in Thailand

לפני כחצי שנה בקרתי באחת הערים המדהימות בעולם- בנגקוק, בה העוני גובל ומשתלב בצורה יוצאת מן הכלל עם העושר והיוקרה.
מי שבקר בעיר והקדיש מזמנו לשופינג, בטח לא הצליח לפסוח על מרכזי הקניות היוקרתיים Siam Paragon ו-Central World. בקניונים הללו ניתן למצוא מגוון עצום של מותגים - החל מתוצרת החברות המקומיות הלא מוכרות ועד למותגי על בינלאומיים כמו Louis Vuitton, Prada ו-Chanel. אך נא לא להתבלבל! מדובר בבוטיקים אותנטיים של המותגים, ולא החיקויים הזולים שכל כך מוכרים לנו מהטיולים למזרח.
השמלה נרכשה ביום האחרון לשהותי בעיר ב-Central World. ההדפס שלה נורא הזכיר לי את Gjel, הסגנון הרוסי העתיק לעיצוב קרמיקה שבטח מוכר היטב ליוצאי בריה"מ לשעבר.

מכאן:  http://www.dreamstime.com/stock-images-gjel-exhibition-sale-image14727564 

וזוהי שמלת ה - Gjel שלי, שמעלה בי געגועים לחופשת החורף המדהימה שלי:


שמלה מתאילנד, נעליים ותיק Topshop, צמיד ושרשרת Mango

8 תגובות:

  1. השופינג בתיאלנד נשמע ממש כיפי!
    שמלה מאוד יפה וקלאסית, מאיזה בד היא עשויה? ומאיפה הלק הירוק המהם??

    השבמחק
  2. באמת שמלה מקסימה ושתהיה לך שנה נהדרת!

    השבמחק
  3. תמר - השמלה עשויה כותנה, שזה מעולה בשבילי. הלק של Color club, אני פשוט מאוהבת בלקים שלהם...
    שרונה - תודה רבה! :) גם לך שנה טובה ומאושרת!
    Albina - thanks a lot!

    השבמחק
  4. אנונימי19.9.2012, 0:03

    שמלה מדהימה!!!!!! בקרוב אצלי שופינג בתאילנד....

    השבמחק
  5. אנונימי - תודה רבה! איזה כיף לך שאת\ה טס\ה לתאילנד! אני מאוהבת במדינה הזו! תהני\ה המון!

    השבמחק
  6. אוי מעולה!
    מעניין ששתינו בדיוק נדלקנו על ההדפס הזה. לפני כמה שבועות ראיתי בד עם הדפס כזה בחנות בדים, ודיברתי עליו עם המוכרת והיא סיפרה לי על הגז'ל (זיהיתי את ההדפס, אבל לא ידעתי מה המקור והשם שלו...) ועל הויכוח בין הרוסים להולנדים לשייכות שלו. אני עדיין מפנטזת לקנות את הבד הזה ולתפור לי שמלת גז'ל :)
    אגב אחלה תיק.
    ונראה לי שזו פעם ראשונה שלי פה, נעים להכיר :)

    השבמחק
  7. מיכל - נעים להכיר! את מוזמנת לבקר כאן לעתים קרובות! :)
    תודה רבה!
    אני מתה על ההדפס הזה! בעיני כל אחת תראה פשוט בובת חרסינה בשמלה מבד כזה...
    בהצלחה עם תפירת השמלה!

    השבמחק