29.11.12

Gertrud winter collection 2012/2013

אתמול, יחד עם שתי חברותי, מיכל וקורין הוזמנתי להשקת קולקצית החורף 2012/2013 של בית האופנה "גרטרוד". למען האמת, אתוודה ואומר כי לא הכרתי את המותג לפני כן. כמובן, כי שמעתי עליו, אך לעולם לא בקרתי בסניפי הרשת (חמישה במספרם כולל חנות העודפים בפרישמן) ולא יצא לי לממש במו ידי את הבדים מהם עשויים הבגדים. 
במסגרת האירוע, פגשתי את שירה שיר, מעצבת הבית של המותג, שיחד עם בלה גונשרוביץ עיצבה את הקולקציה הנוכחית המתאפיינת ברכות, שלווה ופינוק, שרק בגדי הבית יכולים להעניק לנו. אני חייבת לציין, כי זוהי חוויה מרתקת, לשמוע את המעצבת בכבודה ובעצמה מספרת בהתלהבות מקסימה על הפריטים שעיצבה. 
הקולקציה מתאפיינת במראה שכבות עשיר, שילוב החומרים והשקיפויות השונות, על מנת ליצור חווית כרבול ופינוק חורפי מושלם.
כמעט כל הפריטים בקולקציה עשויים 100% בד טבעי, כגון: משי, שיפון ומוהיר (כבר אמרתי שאני פריקית של בדים כאלה?). אין לתאר את ההרגשה הנעימה של המשי או השיפון על הגוף! בקושי רב הצלחתי להסיר מעצמי את סט הפרחים הכחול! 
למרות היותי מובטלת כרגע, לא יכולתי לעמוד בפיתוי ולא לרכוש פריט או שניים מהקולקציה :)
אני לובשת חולצת פרנו וחצאית אניס פרחים 

חולצת פרנו, סוודר בורבון כחול
קוריני מעלה פוסט לאינסטגרם

 חולצת פרנו, חצאית אניס וסוודר בורבון 


סוודר רום אדום

סוודר רום כחול

שמלת קמפארי צמות+פרחים

שמלת מנהטן פרחים

   שירה המעצבת מסדרת עלי את מעיל האמרטו
מיכל מדגימה לנו את הנייד המשוכלל שלה
           רשימת חנויות "גרטרוד":
·         דיזנגוף 225 תל אביב, 03.5467747
·         אוסישקין 44א' רמת השרון, 03.5473648
·         מתחם בית חרות, 09.86657160
·         "הקולקטיב", מתחם התחנה, תל-אביב, 03.5100713
·         גרטרוד הקטנה (חנות עודפים), פרישמן 77 תל אביב, 03.5239902

טווח מחירים
חולצות : 228 ₪ - 670 ₪
שמלות: 444 ₪ - 1100 ₪
חצאיות: 436 ₪ - 796 ₪
מכנסיים: 650 ₪ - 750 ₪      



Shoes - Zara
Necklace - Topten
Bracelet - Topshop

29 תגובות:

  1. Wow babe!
    You are gorgeous and your outfits are fabulous!

    >>> milna89.blogspot.com <<<

    השבמחק
  2. lovely photos
    im following you now :) please check out my blog and follow back if you like it xxx

    http://heytheregood-looking.blogspot.co.uk/

    השבמחק
  3. הבגדים מדהימים!
    עכשיו אני עוד יותר מתבאסת שלא הצלחתי להגיע :-(
    אני סקרנית מה בחרת...

    השבמחק
  4. a lot of pretty things..
    xoxo
    http://teammode.blogspot.com

    השבמחק
  5. Все красивое) леопардовые туфельки супер!!

    השבמחק
  6. Все такое яркое! Я так уже соскучилась по сочным и легким тканям)

    השבמחק
  7. אנונימי30.11.2012, 15:56

    la camisa larga es preciosa¡¡¡
    Sudos
    Judith
    http://judithbysucre.blogspot.com.es/

    השבמחק
  8. הייתי קונה את הכל! פשוט מהמם!

    השבמחק
  9. כמה שנים שלא שמעתי על גרטרוד. לפני 8 שנים הייתי נמסה בכל פעם שהייתי עוברת ליד החנות שלהם, היום אני כבר פחות באיזור ויוצא לי לחלוף לעיתים רחוקות אל מול חלון הראווה שלהם ברמת השרון.
    בכל אופן, אני כבר באמת לא יודעת מה טיב הבד והתפירה אבל נראה טוב מרחוק :)
    במה התחדשת משם?

    השבמחק
    תשובות
    1. הם מעולים! :)
      אני מניחה שבקרוב אפרשם איזה פוסט על מה באמת רכשתי שם לבסוף :)

      מחק
  10. Love the floral dress, and it looks so great layered with stuff. I never think to layer patterned dresses like that.
    Daisy Dayz
    Cross-Jones-Photography

    השבמחק
  11. Lovely collection!
    I really love the prints!!

    השבמחק
  12. Such a lovely post :)

    Thank you for you sweet comment on my blog :)

    Many many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    השבמחק
  13. ראשית, את מהממת!
    שנית, הבגדים ממש יפים אם כי אני לא הייתי קונה במחירים כאלו.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      הבגדים אכן אינם זולים, אך מדובר בבדים נורא איכותיים... :(

      מחק
  14. השמלה הפרחונית הראשונה הכי הולמת אותך, עם הסוודר או בלי :)

    השבמחק