12.1.13

H&M Spring 2013

ב-25.12 בגלריה טבי לאמנות בנווה צדק נערכה הפרזנטציה של קולקציית אביב 2013 של H&M.  הקולקציה קבלה את השראתה מהמראה הבוהמייני ומתהדרת בעיטורים, הדפסים (של חתלתולים מתוקים, בין היתר) וקישוטים רבים. לצד הצבעים העדינים והבהירים מופיעים גם פריטים בצבעים עזים (אדום בעיקר). הפריט הראשון אותו זכיתי למשש היה בעצם חולצה מכופתרת מקסימה עשויה 100% משי (זוכרים שאני פריקית של בדים כאלה?). מכאן המשכתי באופוריה קלה לעבר שאר הקולקציה, מתקשה להוציא מראשי את החולצה המיוחלת. לרוע מזלי, לאירוע הגעתי מצוידת במצלמה הנאמנה שלי, כאשר כרטיס הזיכרון הושכח בתוך המחשב - לכן כל התמונות באדיבות היח"צ, האייפון "המדהים" שלי ונטלי זריקר המהממת.






My outfit:
Photos by Natalie

Me, Korin and Karina
Photos by my "great" iPhone 



Sweater - Forever21 (also seen here)
Pants - H&M (also seen here)
Shirt - Topshop (also seen here and here)
Shoes - Aldo (here)
Bag - Margiela for H&M
Bracelet - Topshop

18 תגובות:

  1. מהממת כמו תמיד, הרסת אותי עם הנעליים, זה ממש עושה לוק כיפי וצבעוני יחסית לחורף האפור ומדכא הזה חחחחח בינתיים לא ראיתי שלג בירושלים(למרות שאני לומדת בעברית-אירוניה), אז מבחינתי הוא מדכא.
    אניווי רציתי ליידע אותך שלאדעת למה, כל פעם שאני נכנסת לבלוג שלך כל המחשבים נתקעים חחחח, אם זה זה של האוניברסיטה, המקבוק שלי, זה של העבודה, זה מאוד מקשה עליי לפרגן לך בתגובה!כנראה שיש משהו מאוד כבד בבלוג, מציעה לך לבדוק את זה לטובת אנשים חסרי סבלנות כמוני חחחחח
    שיהיה יום מקסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת היא שאין לי מושג מה לעשות בנדון :(
      מקווה שזה משהו זמני שיסתדר מעצמו בדרך פלא :)

      תודה רבה על כל הפרגונים יקירתי!
      גם אני למדתי בעברית :)

      מחק
  2. Amei os primeiros vestidos!
    Beijos
    www.olhaeuquefiz.blogspot.com.br

    השבמחק
  3. אנונימי13.1.2013, 23:44

    Love that collection, your outfit is so cute! I love your pants! Adorable!

    השבמחק
  4. aewsome collection and love your look. and your friends's outfits.
    many kisses,
    nicole

    www.nicoleta.me

    השבמחק
  5. אנונימי14.1.2013, 7:47

    נראית מעולה, אפילו בתמונות האייפון! מתי אפשר יהיה להתרשם מהפריטים בחנות? פשוט האננס הזה אכל לי את הבריאות כבר!

    השבמחק
  6. !love this collection
    following via bloglovin! xxx
    www.stylentonic.com

    השבמחק
  7. That maxi dress in the third photo is just stunning! I love the color and print. I also love how you styled your look! those pants are adorable.

    www.pinsneedlesfashion.blogspot.com

    השבמחק
  8. Love the fifth dress and love your look!!!

    השבמחק
  9. Have a great weekend, sweety!

    Nicole

    www.nicoleta.me

    השבמחק